Oturum Aç
|
Henüz bir hesabınız yok mu? Yeni bir tane yaratabilirsiniz. Kayıtlı bir kullanıcı olarak tema yöneticisi, yorum yönetimi ve kendi adınızla yazı girişi gibi imkanlardan faydalanabileceksiniz.
|
Önceki Yazılar
|
Mart 21, 2013 - 08:08:57 · Kızıl Yolculuk (1)
Kasım 07, 2012 - 16:17:32 · Bitmemiş Öyküler Çıktı (10)
Kasım 07, 2012 - 16:00:58 · Rohan ve Türk Benzerliği Üzerine (0)
Kasım 07, 2012 - 15:56:46 · Hobbit Fragmanları (0)
Aralık 21, 2011 - 08:18:56 · Hobbit Trailer (0)
Ekim 10, 2011 - 10:09:41 · Orta Dünya Tarihi: Kayıp Yol ve Diğer Yazılar (2) (0)
Haziran 13, 2011 - 10:37:47 · Orta Dünya Tarihi: Kayıp Yol ve Diğer Yazılar (1) (5)
Haziran 13, 2011 - 10:34:53 · Hobbit Vizyon Tarihleri ve Isimleri Açıklandı! (0)
Haziran 13, 2011 - 10:18:39 · Oyun Fikirleri (2)
Aralık 03, 2010 - 08:08:20 · BBC Tolkien röportajı (0)
Kasım 22, 2010 - 11:15:26 · The Hobbit icin Gazete Ilani (2)
Ekim 22, 2010 - 11:31:19 · Hobbit oyuncuları (10)
Ekim 13, 2010 - 09:27:41 · Yüzüklerin Efendisi'nin Sırrı Ne? (2)
Haziran 02, 2010 - 07:54:36 · HOBBİT TEHLİKEDE (4)
Nisan 06, 2010 - 09:13:39 · Muhiddin-i Arabi'nin Eserleriyle Lotr ve Silmirallion'a Bakın (5)
Nisan 06, 2010 - 09:13:33 · Gölgelerin İçinden (0)
Ocak 19, 2010 - 08:58:13 · Born of Hope. LOTR Fan Filmi (11)
Ocak 08, 2010 - 15:45:13 · Hobbit'le İlgili Bazı Sorular (0)
Ocak 08, 2010 - 15:44:59 · Mucizeler Savaşı (6)
Ocak 08, 2010 - 15:44:38 · LOTR Filmlerindeki Sinir Bozucu Sahneler (18)
Eski Yazılar
|
|
LOTR: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar?
Yayınlanma tarihi Nisan 08, 2002 - 10:09:24 Gönderen Ringmaster |
|
asenawolf göndermiş "Dikkit ettiyseniz filme kitaptan birhaber olup,sonra bir Legolas,Frodo hayranı oluveren kizlar daha yogun ancak sacma bir ilgi gosteriyorlar.Nedenmi sacma?Hangisi J.R.R.Tolkien'den yada yapım ekibinin turlu zahmetlere katlanıp filmi cektıklerınden bahsediyor?Sinema evrenseldir, herkes icindir ama bu tip insanlar maalesef 1gr bile saygıdan yoksunlar.Legolas'ın resimlerini biriktirip, hayranlıklarını dile getirirken,Sir Ian McKellen'ı tanımıyorlar bile..Aslında Legolas'ın karizmasının,Aragorn-Arwen askınında ticari bir boyutu yok degil ama bu sadece koyu Tolkien fanlarını rahatsız edebilir.Acıkcası bu filmi tipik genclık filmlerin arasına degildi,basyapıtların arasına koyarsak daha makul olur."
|
| |
Oturum Aç
|
Henüz bir hesabınız yok mu? Yeni bir tane yaratabilirsiniz. Kayıtlı bir kullanıcı olarak tema yöneticisi, yorum yönetimi ve kendi adınızla yazı girişi gibi imkanlardan faydalanabileceksiniz.
|
|
"LOTR: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar?" | Oturum Aç/Yeni Hesap Yarat | 103 yorum |
| Yorumlar gönderene aittir. İçeriğinden hiçbir şekilde site ve site yönetimi sorumlu tutulamaz. |
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 1) Gönderen axana (axana@mynet.com) Tarih: Nisan 08, 2002 - 16:54:02 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | bence koymalıyız da. neyse ki hepimiz senin dediğin gibi değiliz. Sean Bean'in muhteşem oyununa ve Orlando Bloom'un yakışıklılığına hayran kalmış, hayatımda Elijah Wood kadar sempatik birini görme şansını yakalayamamış olmama rağmen Ian Mckellen'a Oscar'ı çok gördüklerinde benim kadar üzülen çok azdır. Hele PJ'nin o nice emeğine bu sitede bile saygısızlık gösterenlere büyük tepki gösteren bir kişiyim. Ama haklısın. Bazılarımız filmi görünce ve birkaç dergiden haber toplayınca kendini birden LOTR hakkında herşeyi bilen biri zannediyor ve en büyük LOTR hayranı benim edasıyla ortada dolanıyor ve ben de sinir oluyorum bu duruma |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
- Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? Gönderen asenawolf Tarih: Nisan 08, 2002 - 17:20:24
- Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? Gönderen Anonim Tarih: Nisan 12, 2002 - 22:46:55
- cevabı çok kolay Gönderen fangorn_tiger Tarih: Ağustos 10, 2002 - 00:48:29
- Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? Gönderen sudeee Tarih: Aralık 08, 2005 - 18:42:07
- Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? Gönderen MinasTiriht Tarih: Temmuz 04, 2006 - 13:39:30
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 1) Gönderen Taniquetil Tarih: Nisan 08, 2002 - 16:56:30 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | sana şu soruyu soruyorum. biz orta dünya yı neden seviyoruz (ya da lotru)?pek çok neden var ama bu dünyada olmayan kimi güzellikler de buna bir sebep değil mi? kızların hayranlığı bu dünyada aragorn kadar soylu, legolas kadar asil erkekler bulamadıkları için olmasın?
ille de filmi izleyip görüp hayran olmak gerekmiyor ki. ben faramire hatta filmde hiç yeri olmayan imrahile hayran olanlar bile tanıyorum.
ayrıca kitaptaki karakteri sevmek ile filmdeki aktörü sevmek farlı şeyler. kitaptaki karakterleri sevenleri yargılayamazsın
aktörleri sevenlere gelince brad pitt elijah wood vs bunlar lotrdan önce de ünlüydü.
bu karakterleri sevenler de ıan mckellen a üzülmüyor değil.
benim en çok sevdiğim kişi galadrieldir. cate b yi de severim ve pek çok filmlerine gittim resimleri de dergilerimde var. kimseye de bir zararı yok
eğer erkeksen anlayacağım ki kıskanmışsın |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
kitap ya da film (Puan: 1) Gönderen Taniquetil Tarih: Nisan 08, 2002 - 16:56:55 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | sana şu soruyu soruyorum. biz orta dünya yı neden seviyoruz (ya da lotru)?pek çok neden var ama bu dünyada olmayan kimi güzellikler de buna bir sebep değil mi? kızların hayranlığı bu dünyada aragorn kadar soylu, legolas kadar asil erkekler bulamadıkları için olmasın?
ille de filmi izleyip görüp hayran olmak gerekmiyor ki. ben faramire hatta filmde hiç yeri olmayan imrahile hayran olanlar bile tanıyorum.
ayrıca kitaptaki karakteri sevmek ile filmdeki aktörü sevmek farlı şeyler. kitaptaki karakterleri sevenleri yargılayamazsın
aktörleri sevenlere gelince brad pitt elijah wood vs bunlar lotrdan önce de ünlüydü.
bu karakterleri sevenler de ıan mckellen a üzülmüyor değil.
benim en çok sevdiğim kişi galadrieldir. cate b yi de severim ve pek çok filmlerine gittim resimleri de dergilerimde var. kimseye de bir zararı yok
eğer erkeksen anlayacağım ki kıskanmışsın |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 1) Gönderen QueenofGalad Tarih: Nisan 08, 2002 - 22:12:51 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | O kadar doğru bir yere parmak basmışsın ki.. Öncelikle teşekkür etmek istiyorum sana.. Evet nedense bir takım kişiler Orlando'nun gerçek tipini görünce vazgeçtiler birden LOTR hayranı olmaktan, böyle insanlar tanıyorum.. Dikkat edin, hormonları azma çağında olan genç kızlar için olan dergilerde sürekli Elijah Wood, Orlando Bloom vs. nin posterleri veriliyor.. Bunun nedeni ise LOTR'in sadece basit bir yapım gibi görülmesi, oyuncuların yeteneği ve rol kabiliyetinden daha ziyade, malesef tipleriyle ilgilenilmesi senin de belirttiğin gibi.. Eminim ki bu insanlar filmde Orlando'nun bir elfi ne kadar zarif ve asil, tam bir elf gibi canlandırdığını değil, sadece ne kadar yakışıklı olduğunu tartışmışlardır.. Üzüldüğüm şey, LOTR'in bu kadar çabuk harcanmaya çalışılmasıdır.. LOTR basit bir gençlik filmi değil ki, insan bunu nasıl oyuncuların tipine göre değerlendirebilir??? Tekrar teşekkürler yazın için.. Sevgiyle kal... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 08, 2002 - 22:13:01 | Taniquetil ARKADAŞIM SANA AYNEN KATILIYORUM.ve senawolf Ne yani o güzelim elfi çirkin biri, soylu Aragorn'u dandik birimi yapsaydılar. bence bu sadece senin görüşün. sevgiyle kal |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 1) Gönderen ELENTARY Tarih: Nisan 08, 2002 - 22:51:53 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Tamam haklısın insanlar film ve kitaptan çok sanatçılara hayran.Bence bunun sebebi,filmde popüler insanların oynuyor olması ve gerçekten yakışıklı olmaları.Ama kitapta bu insanlar zaten öyle anlatılmışlar(yani en basitinden legolas zarif ve harika)Ancak daha çok axana nın söylediği gibi sadece filmi izleyenler böyle.
Son olarak kesinlikle haklısın:BU FİLM BİR BAŞYAPIT VE ÖYLE KALACAK! |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 1) Gönderen daver Tarih: Nisan 10, 2002 - 16:24:03 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | ya bu hemcins saçmalıkları beni kusturma durumuna getırdı.ufak bi anekdot:2gün önce eve giderken arkamda 2-3kiz yürüyordu:konu ünlü oyuncuların ''karizmatikliği''!!en sonunda hatunlardan birisi çıkıp ''ben yüzüklerin efendisinde oynayan çocuğu çok beğeniyoruumm!!''dedi.diğeride ''harry potter da oynayan cocukta cok şiriinn!!dedi.ya ben bıktım,ölün ya siz!!filme elijah w. icin gidip bişey anlamayıp dalga gecen -sadece hemcinslerım de diil aslinda-işte o insanlardan bıktım ben!!oyf! |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 10, 2002 - 23:28:00 | ELENTARY ye katılıyorum.zaten kitapta hepsi endamlı ve asil kişiler olarak geçmiyormuydu.Bikaçtane şıpırık kız onları olayın dışında aşırı beğendiler diye bukadar kitle gerçek anlamını bilirken filme bu karakterleri bulana kötü damgasımı vurmak mı lazım?bence olabileceğinin en güzeli olmuş.zaten saçmalığa baksanıza konunun açılış sebebide çok güzel olduğundan değilmi.ozaman nasıl yapsaydılar o güzel zarif elfi veya asil Aragorn'u siz söyleyin hadi bekliyorum... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 1) Gönderen Rumil Tarih: Nisan 11, 2002 - 23:55:06 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | asenawolf'un dediklerinin doğruluk payı var elbette, fakat bu yazıyı üstteki 10 yazının kopyası olacak şekilde yazmak istemedim. sizleri biraz daha olgun düşünceye davet ediyorum. basit insanların basit düşünceleri onlar hakkında atıp tuttuğunuzca önem kazanır. ve bu da değerli eserlere gölge düşürmez, en azından sizlerin ve benim gözümde. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
LOTR'ciler filmi seyretmiş olanlar değil kitabı okumuş olnlard (Puan: 1) Gönderen Mithrandir_tr_1 Tarih: Nisan 12, 2002 - 13:02:38 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | BEN 3 yıldır blind guardian ve lord of the rings için ter döküyorum amafilmi izledikten sonra kitapla ilgileri olmmamalarına ramen sırf hava atmak için nicklerini legolas,aragorna değiştirenler oldu bence lotrciler filmi seyredenler değil kitabı okumuş olanlardır |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: (Puan: 1) Gönderen ELENTARY Tarih: Nisan 12, 2002 - 14:10:11 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Ben ilk önce kitapları okudum.Sonra filme gittim.Filmde hayal ettiğim herşeyi karşımda canlanmış bulunca sevinçten çıldırmıştım.
Tamam hepsi yakışıklı.Bende Sean bean hayranıyım.Filmede 3kez gittim.Ama bu onların hayranı olduğum için değil, filmi beynime kazımak için gitmiştim
Film 2. kez gösterime girdi.Öğrenciyim harcayabileceğim çok fazla param yoktu.Son paramla filme tekrar gitmek yerine Silmarillionu ve güç yüzüklerini almayı tercih ettim.(hemde sınavlarım olmasına ve hemen okuyamayacak olmama rağmen)Çünkü orta dünyayı ve amanı keşfetmek benim için daha önemliydi.
V böyle düşünecek bir çok insan tanıyorum.Onlarda filmden birilerine hayran ama anatçı fanlığıyla,LOTR SEVGİSİNİ ayırabilirler.
Sakın yanlış anlaşılmasın:asenawolf haksız demiyorum.Haklı olduğu pek çok konu var. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 12, 2002 - 16:03:03 | |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 13, 2002 - 09:51:13 | SANA TÜM KALBİMLE KATILIYORUM ÇOK HAKLISIN BENİMLE ÇIKAR MISIN??????????????????? |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 13, 2002 - 15:53:32 | Çünkü henç kızların çoğunluğu, oyuncuların performansına değil, onların tiplerine hasta olurlar. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 1) Gönderen QueenofGalad Tarih: Nisan 14, 2002 - 18:20:12 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Ya ben düşündüm de aslında böyle bi kitlenin olması iyi.. O hormonları azma çağındaki kızlarımız kesin oyuncuyu beğendiler diye defalarca giderler bu filme-E bu da iyi, adamlar o kadar para harcadılar bu filme-e alsınlar emeklerinin karşılığını :)))))) Şaka bir yana,aslında böyle insanları takmak gereksiz, ne de olsa onların LOTR hayranlığı iki gün sonra başka bir film ve başka bir yakışıklı oyuncu çıkınca biticek ama bizimki-en azından kendi adıma konuşayım-mezara kadar sürecek.. LOTR onu çözebilenler içindir kardeşlerim ve biz burda böyle bir kitle oluşturduk.. Bu sitede sizlerle düşüncelerimi paylaşmak ve düzeyli tartışmalar yapmak bana bunu ispatladı bunca zamandır.. Sevgiyle kalın KARDEŞLERİM :)) |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 1) Gönderen Arwen986 Tarih: Nisan 14, 2002 - 22:09:26 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Walla o kadar haklısınki...ama bunu sadece kızlara bağlamak bence yanlış,çünkü benim şehrimde neredeyse bütün askerler sırf afişte Liv Tyler'ın adını gördükleri için filme girdiler,tatmin olmadıklarına eminim ama neyse:)
Kızlar kesinlikle Frodo ve Lego için izliyor,onlar için olayları takip ediyor sonra da ben 'fanatiğim'diyecek düzeye ulaştıklarını hissediyorlar;
geçen aylarda dershanemdeki sınıfımda bir kız herkese 'ay film şöyle,oradaki adamlar da bi karizma bi karizma sorma,yani kitabı okurken bu kadarını hayal etmemiştim..."vs. gibi konuşurken arkadaşım benim Orta Dünya ile olan ilgimi bildiğinden (7 senedir )beni zorla kızın yanına sürükledi,kıza kitapları okuyup okumadığını sordum ve işte aldığım cevap 'AAAA!KitapLAR mı?Sadece Yüzük Kardeşliği yok mu? Hem ne gerek var?Kitapta Frodo'yu bu kadar yakışıklı görüyor musun?HAHAHAHA',konu oyunculardan açıldığında ise kız ne Cate Blanchett i tanıdı,Ian Holm'e "O da kim?figüran (!!??)falan mıydı,Ian Mckellen için de "Ya...şu gri sakallı adam mı?kimdi ya o?aman boşver zaten o çok yaşlıydı..."
YORUM SİZİN:) |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 15, 2002 - 00:29:45 | ama amaç kızlar değildi ki,karakterler olması gereken gibi olmuş ama dediğiniz gibi başka bir kitle oluştu ama onlar yüzünden oyunculara laf atmayın bence... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 1) Gönderen ELENTARY Tarih: Nisan 15, 2002 - 21:35:08 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Merhaba Asenawolf,
söylemek istediğim bir şey var.Bir yazında diyorsunki filmde 5 dak.görünen kızın adı 3. sırada.Bu da New Line yapımın,ve buna göz yumanların hatasıdır..Sakın yanlış anlaşılmasın Liv T. ı çok beğeniyorumve güzel oynamış. ama bence daha çok öne çıkması gerekenler vardı .Mesela Galadriel.(en azından yüzüğün taşınmasında yardımları ve 2500den fazla yıldır gördükleri ve yaşadıkları ile -Aman'ı,Beleriandı,Doriahtı,akraba kıyımını vs. görmüş biri olarak)
Şimdi düşünürsek yapımcının bileböyle duyarsız davrandığı bir konuda bizim gençlerimizin böyle davranması hoş olmasada doğaldır..Belkide bu şekilde popüler olması bile yapımcılar tarafından isteniyor olabilir.Çünkü bu bahsettiğin kişiler lotr için olmasada filme giderek onlara para kazandırıyorlar.bir filmi çekerken yapımcılar_baş yapıt olsada- yatırdıkları parayı geri almayı düşünüyorlardır.Birde şu var bu filmi ticari kaygı duymadan yapsalardı,belkide bu kadar çok para yatırmadan çekebilirlerdi.Bu da gördüğümüz muhteşem sahnelerin daha ucuza getirilmesi uğruna katledilmesi- yani daha az özenilmesi- olabilirdi.Ticari kaygıları doğru yada yanlış olabilir tartışmıyorum.Ancak en azından filme çevrildiği için çok mutluyum.
Asenawolf hepimiz görüyoruz,çevremizde henüz çocukluktan çıkmamış kızlar senin bahsettiğin özentiyi duyuyorlar.Ben bir çoğunuda çocuk olarak gördüğüm için kızamıyorum.Örnek alabilecekleri çok fazla doğru dürüst akranları yokki.(istisnalar hariç)Tvlerde bile en çok rağbet gören şeyler gereksiz özentiye en çok prim verenler.Dergilerde E. wood ve O. bloom için verilen posterlerde bu özentiden kendine bir pay çıkarmak için yapılıyor.
Sana bir örnek vereyim.2 kızkardeşim var,Uzun bir aradan sonra eve dönünce ilk işim kızkardeşlerime kitapları hararetle tavsiye etmek oldu.Önce zaten okumaya çok meraklı olan büyükkızkardeşim okumaya başladı.Ve zaten hemende onları filme götürdüm.O kitapları çoktan bitirdi.Küçüğü ise hala bitirmeye çalışıyor.Neden dersen Hocası ona ilgisini görünce bu ktabı okumasını ödev olarak vermiş.Ödev olmasaydı okurmuydu dersen çok uzun sürerdi herhalde.anladığın üzere O.B. hastası.O dergilerden falanda alıyor.Ama ben ona çok kızamıyorum çünkü ortalıkta lotr hayranıyım diye dolaşmıyor.Bu siteye lotrla alakası olmadığı halde,Sırf O.B. hakkında birşey öğrenmek için girmiyor.Bilmediği halde sağda solda lotr hakkında ahkam kesmiyor. o hala bir çocuk.Çevresinde o kadar çok özenti topluluğu varki böyle davranması olamaksız.Bu sebepten dolayı onun lotru kirlettiğini düşünmüyorum.(Ve yine Bu yüzden Queenofgaladın yorumunada üzüldüm.Genelleme yaptı belki ama neyse)
Benimde çok kızdığım şeyler var.Filme 2. gidişimde bir kız ''aman bu da saçmalık ''dedi ve arkadaşı ile kalkıp gittiler.Dahası başka bir gruptan bir kızda saçma sapan yorumlar yaparak film boyunca konuştu.(belliki kitabı görmemişti bile)İşte ben böylelerinin Lotru daha çok kirlettiğini düşünüyorum.Çünkü onlara o kadar kızmıştım ki kalkıpta oradaki herkerse onun bilmeden konuştu
Yorumun devamı... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 1) Gönderen tindomerelardel (a.bahar61@mynet.com) Tarih: Ocak 26, 2005 - 19:11:21 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Ben de filmi ilk izlediğimde aklıma gelen; bir elf bu kadar iyi betimlenebilir herhalde diye düşündüm. Hem yüz güzelliği olarak hem de hal ve hareketler olarak. Ama birşey daha hatırlatmak istiyorum arkadaşlar :Orlando Bloom LOTR'dan önce meşhur bir yüz değildi ve bence de etkili olmasında en önemli rol bu.Daha önce onu tanımadığımız için gerçekten orta dünyadan çıkıp gelmiş gibiydi... Ama 2. film iki kulede yönetmen kızların bu zaafını değerlendirerek Legolasa bayağı artistik hareketler yaptırdı. Böylece benm 1. filmde oluşan hayranlığım kayboldu, çünkü iş cıvımıştı artık. Neyse bırakın herkes istediğini anlasın bu başyapıttan, insanlar anlatılanların ne kadarını anlasalar o kadar iyi... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 1) Gönderen SonOfArathorn Tarih: Nisan 18, 2002 - 23:38:41 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | madem bu durumdan rahatsızdın ....
neden şu hayalinizdeki kadro yazında
herkes mükemmeldi gibi bi palavra zırvaladın??? |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 22, 2002 - 02:16:55 | kesinlikle haklısın.ama kitaptaki karakterlerdende bahsedilirken aynı karizma ve yakışıklılıktan söz ediliyor zaten.o yüzden buna uygun kişiler seçilmiş bana göre.kız olarak hiç mi etkilenmein dersen eer etkilenmedim desem yalan olur valla ama hiç biri tabiki olayın önüne geçemez |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 1) Gönderen spider_arwen Tarih: Mayıs 24, 2005 - 12:09:34 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | böyle şeyler bütün filmler için geçerlidir.Bütün filmlerin izlenmesi için bu tür unsurlar filme katılır.Bence lotr hayranlarının sanşlı olduğu nokta bu yakışıklı karakterlerin yetenekli olması.En azından hayranı olduğumuz hikayedeki karakterleri canlandıran oyuncular görüntü olarak bize hitap ederken,oyunculuklarıyla da takdirimizi topluyorlar.
bende bir orlando bloom hayranıyım,onu yetenekli bulmamın dışında onun görüntüsünü hoş buluyorum,ama kendi adıma sevindiğim nokta lotr serisini onun için izlememiş olmam,ve evet benim de etrafımda "ah frodo,ah aragorn ne kadar karizmatik,mükemmel,çok tatlı"diye konuşup duran tipler var.bende bıktım onlardan ama artık onlardan fazla kalmadı.Film gösterimden kalktı,ve onlar kendi dünyalarına geri döndüler ve orta dünya hakkında en ufak bilgisi olmayan insanlar,bu konuda ahkam kesmeyi bıraktılar.İşte buna sevinebilirim:)
bahsettiğiniz insanların filmin ne zorluklarla çekildiği,oyuncuların nasıl hazırlandıkları,dil bilgisi kuralları tam olarak bilinmeyen bir dili öğrendiklerini bilmiyorlar.sadece gazetedeki frodo'nun kıllı ayaklarının resminin altında yazan yazıyı okuyorlar"wood kıllı ayaklara sahip olabilmek için her gün saat 5'te kalktı"ve kızın yaptığı yorum şu"ya ne kadar özverili,tatlım ya:D"diğer yazılar onu ilgilendirmiyor ki,neden okusun.neden diğer oyunculara hak ettikleri değeri versin.tolkien'in diğer eserlerini neden araştırmak istesin?
dedim ya o hayranlardan artık kalmadı.büyük bir ihtimalle başka oyunculara hayrandırlar şimdi.Deli gibi onların fotoraflarını kesip duruyorlardır,yine filmlere yakışıklı oyuncular için gidiyorlardır...Ben bunun için yapımcıları suçlayamıyorum,sonuçta para kazanmak onların amacı.yeteneksiz,sadece repliği okuyan bir odundan farkı olmayan ama YAKIŞIKLI oyuncuları karşılarımıza çıkartmadıklarına göre benim artık sorunum yok:) |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Mayıs 24, 2002 - 16:52:40 | İLK ENÖNCE ŞÖYLE SÖYLEYEYİM HEM KİTABI OKUDUM HEMDE FİLMİ İZLEDİM VE HAYRAN KALDIM .KARAKTERLERDENDE LEGOLAS ÇOK HOŞUMA GİTTİ KENDİMLE ÖZDEŞLEŞTİRDİM.AMA SADECE TİP KONUSUNA GELİNCE GENÇKIZLARI KINIYORUM VEGÖRÜŞLERİNİZE KATILIYORUM |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Mayıs 31, 2002 - 11:50:55 | Geyik bir laf vardır "beni bir sen anladın sende yanlış anladın". Senin durumun aynen böyle asenawolf, seni ancak birkaç kişi anlamış onlarında birkaçı hariç yanlış anlamış. Bence haklisin ama bunu suçlusu yapımcılardan ve gençlerden çok medya. Bu aslında öyle kısacık yazılara sığdırılacak bir konu değil ama bir cümleyle özetlersek, medya önce böyle bir pazar, sonra da bu pazarın müşterilerini oluşturuyor. İster istemez pek çok gençte bu pazarın bir müşterisi haline geliyor. İşin kötü tarafı da medya oluşturduğu bu kitleyi koyun gibi güdüp yönlendiriyor. Bu ay bu saç, bu kulak moda, falan sanatçıyı beğeneceksin, arkadaşın şöyle olacak, aranızda şu konuları konuşacaksınız vs. vs. vs. Önce sanatçıları allayıp pulluyor onları bir idol haline getiriyorlar, sonra gazete ve dergilerle yetişme çağındaki gençlere bunları pazarlıyor, böylece bir kültür oluşturuyorlar. Bunu yaparken de tabii en iyi malzemeleri bulup kullanıyorlar. Bugün Yüzüklerin Efendisi yarın Yıldız Savaşları. Gençlerde belli bir yaşa kadar bundan ister istemez etkileniyorlar, çünkü toplumun bir parçası olmak zorunda. Hepimiz iyi kötü bu yollardan geçtik. Bence bu bir hastalık [çiçek, kabakulak gibi :o)] ve gençlerimizde zorunlu olarak bu popüler kültür hastalığını geçiriyorlar. Hiç olmaması herkesin temennisi ama ?
Benim kitapta en çok etkilendiğim karakter Aragorndu ve filmi seyrederken perdede Viggo Mertenseni değil Aragornu gördüm. Viggonun ne kadar yakışıklı, karizmatik olduğunu bilmiyorum. Ama Aragornun ne kadar kararlı, inançlı, iradeli, bilge, güçlü ve sevecen olduğunu biliyorum. Sanatçıya da ancak bunu perdeye elinden geldiğince iyi yansıttığı için teşekkür edebilirim. Ama 15- 20 yaş arası bazı gençler için olay daha farklıdır. Onların aralarında konuştukları konular, heyecan duydukları şeyler çok farklıdır. Bunun için onları fazla suçlamamak ve beklemek gerek. Daha öncede dediğim gibi bunda onlarında çok fazla suçu yok kendilerine sunulanı alıyorlar ve sunulanda buysa..... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 1) Gönderen arelle Tarih: Haziran 01, 2002 - 10:56:11 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) |
bence genc kizlar hedef alinmamisti bu film yapilirken ama bi kaza oldu:)
hem sadece kizlar degil erkekler de liv tyler icin gidiyolar... bi arkadasta bunu gozlemlemis...
ben bu tur erkek delisi kizlara ne denecegini bilmiyorum yani... sinemada oturup agizlari bi metre acik oturup izliyolar, arada ay bu ne kadar yakisikli diyolar... bunlar var ya legolas'in elf oldugunu biliyolarsa ne olayim... bunlar frodo'nun, aragorn'un ne oldugundan habersiz... frodo hobbitmis, aragorn gondor'un kayip kraliymis diyince o da ne diyolar... sadece gulun bu insanlara arkadaslar...
bu arada lutfen gercek lotr hayranlariyla, erkek delilerini ayirmayi bilin... cunku lotr delisi olup, silmarillion'u, hobbit'i fln okumus bilgili insanlar da legolas'i, frodo'yu sevebilirler... ama erkek delilerini bunlardan ayirin lutfen....
selamlar:) |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 1) Gönderen diablogirl Tarih: Haziran 19, 2002 - 15:35:52 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | gerçek bir lotr okuyucusu legolas daha yakışıklı ben onu tutuyom demez. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 1) Gönderen elfdostupierloti Tarih: Eylül 11, 2002 - 17:52:44 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | ne acıdır ki insanları değiştiremiyoruz. ben takdir etmiyorum tanıdığım kimse takdir etmiyo ama buna yapabileceğimiz bişey de pek yok. ben kitabı bir kere okudum ama en az 10 kere daha okuycam filmi 5-6 kere izledim hatta bugün de izledim o gazla geldim yazıyom zaten sana saygılarımı sunarım benzer düşüncelere sahibiz ama kader utansın. bye |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 1) Gönderen _elenor_ Tarih: Ocak 23, 2003 - 14:05:37 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Ben de seninle aynı fikirdeyim.Onların hayran olduğu kişiler ne Legolas ne de Frodo!karekterleri canlandıran kişilere hayranlar sadece. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 1) Gönderen PrincessUndomiel Tarih: Ocak 24, 2003 - 19:09:14 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | kesssssssinlikle saçma bir düşünce. LOTR kitabının üçünü de okudum ve konusu bana kalırsa süper. Kitabın gerçek bir hayranıyım ve niye bir Aragorn hayranı olmayayım?Niye ben aragornu seviyorum diye o filmi yanlız aragorn için seyrediyim ki. Ayrıca Aragorn kitapta anlatıldığı gibi filme yansıtılmıştır ayrıca yakışıklı olması ona güzel bir yaklaşımdır. Ama tabi ki filmi ordaki adamın yakışıklılığı için syrdnler konusunda sana hak veriyorum o zaman hiç seyretmesinler yani!!! |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 1) Gönderen ARWEN1000 Tarih: Ocak 30, 2003 - 23:50:05 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Sana kısmen katılıyorum.Ama kimin neye baktığı açıkçası seni ilgilendirmez.Sen iyi bir hayran olduğunu düşünüyorsan tamam ama bu sana başkalarına karışma hakkı vermez.Sen her zaman kendine bak. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 1) Gönderen anglachel Tarih: Şubat 20, 2003 - 15:56:24 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Ben de senın kadar kıl oluyorum bunlara ama onlara da kızmamak lazım... onlar senın benım baktıgım gıbı bakamaz kı olaya ... hem unutma kı fılm tıcarı bır amacla yapıldı ve urunu pazarlamak ıcın guzel olması lazım... yanı sadece bızım gıbıler gıtmıs olsaydı emın ol ıkıncı fılmı bıle cekemezlerdı... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 1) Gönderen frodocum Tarih: Nisan 05, 2003 - 17:05:24 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Sana katılıyorum,takma ismimden dolayı çelişkiye düşüceksindir,sonuçta her filmde kişiyi filme bağlayan bi karakter vardır,ama önemli olan filmi tarafsız bir şekilde izlemektir!Bende filmin dvdsi var.Dvdyi almamın sebebi görüneni değil görünmeyen kısmı öğrenmekti,filmin çekildiği yerleri,silahların yapımını,orta dünyayı daha yakından tanımak istedim!Ama malesef herkes bu şekilde düşünmüyor! |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 1) Gönderen legy Tarih: Mayıs 03, 2003 - 20:00:40 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | slm arkadaşlar...
olayı "bütün genç kızlar " diye yorumlayanlar olmuş,kınıyorum.ben de kitapların hepsini silmarillion dahil okudum ve bayıldım.filmde muhteşemdi bence.mesela kitapta da legolas'a hayran kalmıştım filmde de çok beğendim.
ama gerçekten sırf oyuncuların tipleri için gidenler var,onları da kınıyorum :)
hiçbirinizin öyle olmadığını umuyorum,ve biliyorum da...SEVGİLER... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 1) Gönderen Rogue Tarih: Mayıs 21, 2003 - 17:15:47 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | ya geçen gün X-men2 ye gittim. yanımda oturan ve X-men kültüründen yoksun 2 sevgilinin arasında geçen konuşmayı size aktarmak istiyorum:
kız: ya bu magneto mudur nedir niye plastik yerde hapsetmişler adamcağızı?
oğlan: ya ne bilim güzelim heralde X-mene bi yamuk yapmıştır zamanında
kız: iyide neden plastik?
oğlan: ya of be güzelim baksana adamın adı magneto heralde mıknatısla ilgili bi olayı war amcamın
kız: haaaaaaaaaaa.
Bu aynen şeye benziyodu.. hatırlarsınız LOTR fanları ilk güne bilet bulabilmek için çok kasmıştık herbirimiz, çünkü kitabını okumayı bırakın sadece çılgın LOTR furyasına kapılıp konu hakkında bilgisi olmayan fakat herkese ilk gün gittim havasını atmak için orda olan bir yığın insan vardı. ve onlar yüzünden çoğu LOTR fanı 4 gözle beklediği filmi ilk gün izleyemedi.. ben ilk gün gidebilmiştim.. ve film bitipte salondan çıkan 2 elemanın konuşmasına şahit olunca lanetler yağdırasım geldi fakat sadece onlara bakıp kahkahalarla gülmekle yetindim.
1.şahış: baba ne filmdi beee
2.şahıs: olm bi de düşün yani bunlar ortaçağda yaşanmışlar yaaa
3.şahıs: way beee.
yuh yani. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 1) Gönderen asenawolf Tarih: Temmuz 04, 2003 - 20:35:48 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) http://groups.msn.com/TheLordOfTheRingsLegends | Rogue dediklerine inanasım gelmiyor,valla çok komik tipler var şu dünyada :)) Bende arkadaşı görmeyebir yere gidiyodum,antalyada olanlar bilir adı TheBar Rock Cafe die geçiyo.koa tabeladaöyle yazıyo.arkamdada bir çift var.adam sevgilisineşunu dedi:AA bak rock cafe,hadi girelimde piyasa yapalım.böyle yerlere gidince bir çevren oluyor.....
Bence çoğu kişi çevresinin olmasını istediğinden fındık beyinlerini çalıştıramıyorlar.. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 1) Gönderen uinen (uinenn@mynet.com) Tarih: Aralık 20, 2003 - 07:53:35 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Yanlış anlaşılmasın ama benim gayet iyi işleyen bir çözümüm var bu konuda,o da;böyle kişilerin olabileceği ortamlarda hiçbirşeyden bahsetmemek.
Onun yerine burada sizlerle,gerçekten bilenlerle tartışmayı,bilmediklerimi öğrenmeyi ve fikir yürütmeyi tercih ederim.
Oyunculara gelince;bence Elrond da tam oturmuş. Yani,bu kadar kararlı ve gerçekten sorumluluk sahibi olarak görebileceğimi pek düşünmemiştim,tam gerektiği gibi.
Legolas'a gelince;eğer o olmasaydı sanırım orman elfleriyle yüksek elflerin arasındaki farkı araştırmayabilirdim. Ana karakterlerden biri olunca nerden gelmiş nereye gidiyor,daha fazla merak ediliyor.
Ama aynı şekilde Gimli ve Aule'ye kadar da gittim yani:) Şimdi gimli'ye aşık olmak başka,araştırmak başka:))
Diğer karakterler hakkında o kadar yazılıp çizildi ki bir şey demesem sanırım daha doğru olur.
Fakat herşeye rağmen dünyaya aynı çerçeveden bakan ve ortak bir dili konuşan insanların arasında olmak güzel.
Suyun rahatlatıcılığı sizinle olsun...
|
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 1) Gönderen Fealin Tarih: Mayıs 20, 2004 - 15:30:36 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | sinema sektöründe amaç çoğu zaman baş yapıt değil asıl amaç para ne kadar çok insan o kadar çok para demek adamlar her kesimden insanı etkilemek için sadece aktörlere değil sahnelere de önem vermişler ( savaş sahneleri ) aksi halde bu filme milyonlarca kişi değil sadece LOR tutkunları giderdi. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 1) Gönderen legolas89 Tarih: Ağustos 20, 2004 - 20:19:49 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Bencede öyle olmamalıydı.Hedef direk kızlar değil erkeklerde çünkü arwen' in güzelliği yüzünden filmi izleyen o kadar çok kişi var ki.Orlando Bloom'un oynadığı rol 'le kıyaslanacak şey yok bence.Ben orlando değil legolas fanıyım.Her ne kadar Orlando Bloom'u çok sevsemde.Bence filme hakkını vermişler.Bu kadar kıskançlık yeterde artar!!! |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 1) Gönderen Ellessedil_Greenleaf Tarih: Ekim 01, 2004 - 12:22:39 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Yaw bi kere şunu düşün hem kutsal kitaplardan sonra en çok satan kitap olan LOTR'a devasa bütçeli bir film çekeceksin hem de ticari kaygıları bir yana bırakacaksın.Orlando Blooom,Liv Tyler gibi hiperkarizma şahsiyetlerden de serpiştireceksin biraz. Yani Holllywood'un yaptığı ve yıllardır beri sinema dünyasına dayatttığı şey bu.Yani Hollywood dünya sinema sektörüne hükmettiği sürece böyle. Bir kere filmin 2 çeşit hedef kitlesi var. 1-lotr'u sinemaya uyarlanmadan önce keşfeden kaçış edebiyatı meraklıları,kendini frodo ve arkadaşlarının yerine koymak isteyenler,bu hikayenin gerçek olması gerekliliğine inanan kesim 2-LOTR için yapılan ticari propogandadan etkilenen kesim. ya ben ilk filmi izlerken sinemadan çıkanlar olmuştu. Yani adamın ne orta dünya dan ne Tolkien ustadan haberi var, zaman mekan garip geldi herhalde çıktı gittti neyse hedef genç kız vesaire olmasın diosan holllywood filmlerini izleme ne diim sana ben |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 1) Gönderen SWEETBABY Tarih: Şubat 17, 2006 - 00:44:30 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | YA BEN ELIJAH WOOD'A AŞIĞIM AMA DİĞER OYUNCULARI DA ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM...FİLMDEKİ BİRİNE AŞIK OLMAK DİĞER OYUNCULARI YA DA J.R.R.TOLKİEN'İ UNUTTUĞUMUZ VEYA SEVMEDİĞİMİZ ANLAMINA GELMEZZZZ....BU ÇOK YANLIŞ BİR DÜŞÜNCE BENCE..... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 1) Gönderen AntiBakterierTr Tarih: Aralık 03, 2007 - 20:43:44 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | yarrak gıbı
|
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Legolas, Aragorn, Frodo .. Nıye hedef genc kızlar? (Puan: 1) Gönderen morgoth31 Tarih: Haziran 21, 2010 - 16:17:35 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | arkadaşlar bence başröllerin yakışıklı olmasının sebebi erkekler savaş sahnelerinden etkilenebilir kadın seyirci toplamak için bu böyle yapılmıştır bence |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
|