Oturum Aç
|
Henüz bir hesabınız yok mu? Yeni bir tane yaratabilirsiniz. Kayıtlı bir kullanıcı olarak tema yöneticisi, yorum yönetimi ve kendi adınızla yazı girişi gibi imkanlardan faydalanabileceksiniz.
|
Önceki Yazılar
|
Mart 21, 2013 - 08:08:57 · Kızıl Yolculuk (1)
Kasım 07, 2012 - 16:17:32 · Bitmemiş Öyküler Çıktı (10)
Kasım 07, 2012 - 16:00:58 · Rohan ve Türk Benzerliği Üzerine (0)
Kasım 07, 2012 - 15:56:46 · Hobbit Fragmanları (0)
Aralık 21, 2011 - 08:18:56 · Hobbit Trailer (0)
Ekim 10, 2011 - 10:09:41 · Orta Dünya Tarihi: Kayıp Yol ve Diğer Yazılar (2) (0)
Haziran 13, 2011 - 10:37:47 · Orta Dünya Tarihi: Kayıp Yol ve Diğer Yazılar (1) (5)
Haziran 13, 2011 - 10:34:53 · Hobbit Vizyon Tarihleri ve Isimleri Açıklandı! (0)
Haziran 13, 2011 - 10:18:39 · Oyun Fikirleri (2)
Aralık 03, 2010 - 08:08:20 · BBC Tolkien röportajı (0)
Kasım 22, 2010 - 11:15:26 · The Hobbit icin Gazete Ilani (2)
Ekim 22, 2010 - 11:31:19 · Hobbit oyuncuları (10)
Ekim 13, 2010 - 09:27:41 · Yüzüklerin Efendisi'nin Sırrı Ne? (2)
Haziran 02, 2010 - 07:54:36 · HOBBİT TEHLİKEDE (4)
Nisan 06, 2010 - 09:13:39 · Muhiddin-i Arabi'nin Eserleriyle Lotr ve Silmirallion'a Bakın (5)
Nisan 06, 2010 - 09:13:33 · Gölgelerin İçinden (0)
Ocak 19, 2010 - 08:58:13 · Born of Hope. LOTR Fan Filmi (11)
Ocak 08, 2010 - 15:45:13 · Hobbit'le İlgili Bazı Sorular (0)
Ocak 08, 2010 - 15:44:59 · Mucizeler Savaşı (6)
Ocak 08, 2010 - 15:44:38 · LOTR Filmlerindeki Sinir Bozucu Sahneler (18)
Eski Yazılar
|
|
LOTR: ben neden bu kitabı çok seviyorum?
Yayınlanma tarihi Temmuz 17, 2002 - 10:56:56 Gönderen ringmaster |
|
Anonim göndermiş "Hayattan ve kendinden bıkmış ve bezgin Bekir gibi dolaşıyordum ortalıkta.Kimsenin beni anlamadığını düşünür yada kendimi bulduğum bir şeyler bulamazdım. Tanrım bu dünyaya ben diye Geldim vaziyetlerindeydim.Sınıftakilerin beni bir psikopat olarak görmesinden bıkmıştım.Tanrım kafayı yiyecektim.Bir gün kitapçıya gittim ve hayatımın kitabını aldım.
İlk başlarda sıkılmıştım ama ondan sonra okulda teneffüslere bile çıkmamaya başladım.Mil
let daha bir deli gözüyle bakmaya başladı.Sınıfımda hayal gücünden yoksun allahın otları olduğundan okuduğum kitabın saçma olduğunu söylediler.Hayır saçma olan onlardı.Hayal
kurmaktan bile korkan insanlardı onlar.Hayalde yaşadığımı söylediler hep.Aslında kendi
lerini gerçek dünyada yaşadıklarını sanan kişilerdi onlar.Benim hayatımda asıl gerçeklik
lotr kitabını okumakla başladı.Samin dostluğunu görünce kendi dostlarımdan ayrıldım,defettim onları.Çünkü hiçbiri gerçek dost değilmiş.Zor günlerimde terketmişler beni.Hepsinin birer Saruman olduklarını anladım.Gandalf sayesinde nefretimi dizginlemeyi öğrendim ve bilginin güçten daha keskin olduğunu.Ve umut etmeyi,zorluklarla başa çıkmayı...Bana nasıl bu kitabın saçma olduğunu söylerler.
Bence onların sorunu kitap değil.Onlar hayal edemezler,onlara göre zaman kaybıdır bu.Zaten bu kitabı okuyup,
gerçekliğe çevirmek her yiğidin harcı değil.Onlar aynanın karşısında süslenip püslenip
kendilerine sevgili arasınlar ama beni yalnız bıraksınlar.Çünkü ben onların dünyasına ait değilim.Ben ütopyanın gerçekliğinde yaşıyorum... (bu senede onlarlayım,ölmezsem iyidir heralde.kahrolası orklar onlar)
Not: Lütfen sitemize yazı yollarken üye kimliklerinizle yollamayı tercih edin. Anonim olarak yollanan yazılar iletişimi güçleştirmektedir. Üye kimliklerinizle yazı yollarsanız diğer yüzük dostlarıyla daha net iletişim kurabilirsiniz. Sevgiler Ringmaster"
|
| |
Oturum Aç
|
Henüz bir hesabınız yok mu? Yeni bir tane yaratabilirsiniz. Kayıtlı bir kullanıcı olarak tema yöneticisi, yorum yönetimi ve kendi adınızla yazı girişi gibi imkanlardan faydalanabileceksiniz.
|
|
"LOTR: ben neden bu kitabı çok seviyorum?" | Oturum Aç/Yeni Hesap Yarat | 44 yorum |
| Yorumlar gönderene aittir. İçeriğinden hiçbir şekilde site ve site yönetimi sorumlu tutulamaz. |
Re: ben neden bu kitabı çok seviyorum? (Puan: 1) Gönderen diablogirl Tarih: Temmuz 17, 2002 - 11:48:31 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | haklısın ne diyim.bendede aynı sorunlar var.bence kendini bilgisayar oyunlarına ver.ben paso diablo oynuyorum.insan sorunlarından sıyrılıyor. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: ben neden bu kitabı çok seviyorum? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Ağustos 06, 2002 - 20:58:27 | gönderdiin yazıdan belli oluyo! |
]
Re: ben neden bu kitabı çok seviyorum? (Puan: 1) Gönderen Connacht Tarih: Temmuz 17, 2002 - 13:42:31 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Haklısın aynı şeyleri bende hissettim kitaptan sonra, hala da Sam gibi bir dost arıyorum. Biryerlerde Orta Dünya'nın bir benzeri olmalı, çünkü böylesine güzel,böylesine gerçekçi ve şu anki dünyadan daha iyi bir dünyayı Tolkien yaratmış olamaz. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: ben neden bu kitabı çok seviyorum? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Temmuz 17, 2002 - 16:46:32 | biryerlerde zaten olmalı ve biz arayıp bulmalıyız.zaten yalnız değilim(z) bu dünyada değilmi?
|
]
Re: ben neden bu kitabı çok seviyorum? (Puan: 1) Gönderen Silmaril_ Tarih: Temmuz 17, 2002 - 14:30:22 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Bende aynı senin gibiydim kimse beni anlamazdı okuldakiler beni potansiyel yüzüklerin efendisi manyağı olarak görürlerdi ben de zaten bi zaman sonra dert anlatmayı bıraktım.Çevremde benim okuduğum kitabı okuyan ve müziği dinleyen tek bi insan yoktu (gerçi benim dinlediği müziği dinleyen hala yok ya internetten arkadaşlarım var) ama inanın bana bu dünya hiç dert edilecek bişey değil.kendiniz için yapacağınız en iyi şey kendinizi eve kapatmamak olacaktır çıkın dışarı gezin çevrenizdeki şeyleri unutun gitsin aşık olun sevin sevilin inanın bana bir zaman sonra bu dünyaya ettğiniz isyanın faydasını göreceksiniz ve Gandalfın bilgeliği size gelecek bilginin güç demek olduğunu anlayacaksınız ve bu dünya ile kendi gücünüz yettiği kadarıyla savaşmaya çalışacaksınız ve keyfinizin kaçmasını hiç istemeyeceksiniz.siz insanların elfler kadar iyi olmasını isteyeceksiniz ama olmayacaklar (olamayacaklar demiyorum böyle bir şeyi asla kabul etmem).Çevrenzin lorien kadar güzel olmasını isteyeceksiniz çiçek yetiştireceksiniz hayatın tadına varacaksınız ama zamanla olacak emin olun ve bu düşüncelerin hepsinin startını veren yegane şey Lotr ve Silmarillion'dur.Çok yaşa Tolkien..... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: ben neden bu kitabı çok seviyorum? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Temmuz 17, 2002 - 16:49:07 | zaten artık bazı seuler hoşuma gidiyor.o insanlardan olmadigima sevviniyorum cok.onlarla dalga geciyorum.zaten onlara ihtiyacim yok tıpkı gandalfın sarumana ihtiyacı olmadığı gibi. |
]
Re: ben neden bu kitabı çok seviyorum? (Puan: 1) Gönderen Silmaril_ Tarih: Temmuz 18, 2002 - 16:55:56 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | hayatından zevk aldığın sürece,düşlerinle beraber yaşadığın süre sorun yoktur. |
]
Re: ben neden bu kitabı çok seviyorum? (Puan: 1) Gönderen ELENTARY (elentary@mynet.com) Tarih: Temmuz 17, 2002 - 17:31:53 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Hepimiz senin gibi durumları yaşadık,hala yaşayanlarda vardır.En azından artık senin gibi ve seni anlayacak insanlarla berabersin.
Tamamen kendini kapatarak sadece onların eline seni suçlamak için biraz daha koz vermiş olursun.
Onlara seni kendin yapanın yada özüne döndürenin Tolkien olduğunu göstersene.Artık daha mutlu olduğunu ve daha başarılı olduğunu görmek ve bunun sebebinin lotr ve tolkien olduğunu görmek seni anlamasalarda onların çenesini kapar en azından...
|
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: ben neden bu kitabı çok seviyorum? (Puan: 1) Gönderen Cirdan_ Tarih: Temmuz 17, 2002 - 22:09:04 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Ne yazıkki bu önceleri başına gelenler insanların hep dar açılı düşüncelerini açığa çıkartıyo,bence olay şura;söz ettiğin insanların içlerinden bazılarıda belki lotr ile karşılaşsa bizden farksız olmayacaktır ama olay dar beton evlerden sabitleşmiş hayattan, geniş engin çayırlara maceralara hayatın anlamlarına yol aramakla başlar biz bu yolu aradık ve bulduk onlar aramadıkları için hep arada bir duvar olucak ve bizi hiçbir zaman anlamayacaklar.... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: ben neden bu kitabı çok seviyorum? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Temmuz 19, 2002 - 22:00:43 | Oof of! Bu sitedekilerin çoğu zaten aynı sounları yaşamıştır herhalde. Okumaya devam et arkadaşım, Türkçeler bitince İngilizcen iyiyse İngilizce oku, daha bir güzel oluyor. Etrafımızdakilerin bazıları zamanla bize hak verecek. Tabi bu eskiden daha zor oluyordu, şimdi ise film sayesinde daha kolay. Mesela, Elijah Wood'un gözlerine çarpılan bi tanıdığım kitapları da okumaya karar verdi (filmin sonunu öğrenmek için 2 yıl daha bekleyemezmiş) ve de şu anda senin benim kadar olmasa da LOTR ve Tolkien hayranı.
Ama şu konuda tamamen haklısın, çevredeki insanların çoğu odunlaşmış orklar, goblinler.
Ve de Sam konusuna gelince, kitabı her okuyuşumda bir yerlerde iç çekmekten kendimi alamıyorum. Sonuçta hiç bir "arkadaşım" benim için bir "dost" olmuş değil henüz, bunu anladım.
Bir de küçük bir not. Ankara'daki Tolkien haftasında yapılan panellerin ben daha fazla talep göreceğini bekliyordum. :( En az 6-7 kişiye teklif etmişimdir benimle gelmeyi, ama sadece 2si kabul etti. Bunu da hala çözemedim doğrusu.
sire_fea (şifremi unuttum!) |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: ben neden bu kitabı çok seviyorum? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Temmuz 19, 2002 - 22:03:07 | Kitap tavsiyesi olarak (LOTR kadar iyi olmasada)Kara Elf Üçlemesi'ni öneriyorum, insan her çeşit yalnızlığa nasıl göğüs gerileceğini öğreniyor.
sire_fea |
]
ankara2daki tokien haftası mı???=))) (Puan: 1) Gönderen KediFelix (allegrettopianissimo@yahoo.com) Tarih: Temmuz 24, 2002 - 15:40:07 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | abi ben de ortadünyada yaşıyorum kafamın içinde ama böyle bir hafta olduğu hakkında bilgim yoktu.gerçi kendimi suçlamayacağım bunun için kolay değil,heryerde konuşulduğunu sanmıyorum bunların...herneyse ,bu konu hakkında bana bilgi verirsen çook sevinirim.ankara' da okuyan bi eleman olarak böyle bi şey bana enerji verebilir.
ne tür etkinlikler yapılıyor?tarihi falan..
klasikkedi@hotmail.com
|
]
Re: ankara2daki tokien haftası mı???=))) (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Temmuz 24, 2002 - 16:14:37 | 4-8 Marttaydı British Council düzenlemişti. Bi kırtasiyede afişini görmüştüm bende öyle haberim oldu. 2 panel yapıldı Türkçe, hatta ikincisinde Bülent Somay konuşmuştu. Kutu oyunu yarışması da oluş ama katılmadım. Bir de üyelere özel Cinemagic'te LOTR gösterimi yapılmış. Ayrıca Tolkien'ın bütün eserlerini de sergilediler.
2. panelden sonra karşıdaki Neva Palas'ta kokteyl gibi bişey yapıldı (ne kadar kültürlüyüm!) kutu oyunu'nu kazananlara ödüllerini verdiler. Ortamda çok güzeldi.
Seneye olacakmı diye bilgi alırım yakında, yollarım ok? |
]
[Başlıksız] (Puan: 1) Gönderen KediFelix (allegrettopianissimo@yahoo.com) Tarih: Temmuz 26, 2002 - 14:48:54 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | artık daha iyi hissediyorum.sağol bilgi için.umarım seneye de olur ya.güzel iş.umarım seneye de olur... |
]
Neden Anonim (Puan: 1) Gönderen Mithrandir_tr_1 Tarih: Temmuz 20, 2002 - 10:18:37 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | önce bu güzel yazı için teşekkürler irnielin dediği gibi kendimizi bulduğumuz bir yazı daha bizde hep aynı tepkilerle karşılaştık ama kulaklarımızı tıkadık ama asıl sorun bu güzel yazıyı hazırlamana ramen niye bi nickin yok ??? seni tanımak isteyebiliriz |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: Neden Anonim (Puan: 1) Gönderen diablogirl Tarih: Temmuz 22, 2002 - 16:08:14 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | benim bir nickim var ama biraz yazmaya tırstım diyebilirim.ama istiyosan yazayım artık sorun değil.nickim diablogirl ama en bastaki diablogirlsevgili (!)kuzenimin beni fıtık etme çabalarından biri.cok fazla diablo oyandigım icin ve kendisiyle ilgilenmediğim için öyle yazdi.malesef şifremi biliyordu ama artık bilmiyor.yani öyle. |
]
Re: Neden Anonim (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Temmuz 30, 2002 - 09:50:44 | mithrandir uzun zamandır yoktun sitede yeni gördüm yazını nerelerdesin? |
]
Re: ben neden bu kitabı çok seviyorum? (Puan: 1) Gönderen Glamdring13 Tarih: Temmuz 20, 2002 - 16:37:28 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | arkadasim cok haklisin bende aynen senin gibyim. lotr la ilgili buldugum herseyi aliorm.kitabi bikmadan usanmadan defalarca okudum we insanlar gaba bana sorunlu gozuyle bakiyo. Hatta babam bile kendini yuzuklerin efendisine fazla kaptirdin gibi espriler yapiyo. Merak etme dostum birsuru gereksiz ve bos insanlarin oldugu bu dunyada tek deilsin:))) |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: ben neden bu kitabı çok seviyorum? (Puan: 1) Gönderen arelle Tarih: Temmuz 18, 2002 - 13:49:34 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) |
Okulda bana da deli türünden şeyler söylemediler değil aslında. Tenefüslerde LOTR okuyodum, ay bakın tenefüslerde kitap okuyo türünden şeyler dediler. Onlara gülüyodum bende, siz betonlar arasında sıkışıp kalmaya devam edin diye:) Onların düşüncelerine göre süslenip, boyanıp erkek tavlamaya gideceğime oturup böyle garip kitaplar okuyorum. Onlara kendi sınırlı dünyalarında mutluluklar diliyorum... (Ork milletine mutluluk dilenmez aslında ama, hadi neyse...)
Sam gibi bir dost bulamadım ve bulamıcam galiba. Ama aramaya devam... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: ben neden bu kitabı çok seviyorum? (Puan: 1) Gönderen Silmaril_ Tarih: Temmuz 18, 2002 - 16:59:58 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | aynı şeyi bana da yaparlardı ben elimde lotr olsun diğer fantazi kitaplarını okurken aptal aptal bakarlardı.hatta bi tanesi (cirdan tanır) çok iyi bir kız arkadaşım onur sen niye okuyosun böyle kitapları diyip dururdu benim çabam ve sınıftaki gayretimle lotr'u bi tek felsefe hocama okutturabilmiştim :) o da zaten çok sevmişti...ah eski günler geldi aklıma nostalji yaptım bence kendimce:))) |
]
Re: ben neden bu kitabı çok seviyorum? (Puan: 1) Gönderen arelle Tarih: Temmuz 22, 2002 - 22:43:32 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Ya walla bu konuda çok dertliyim yani... Tenefüste kitap okunmazmış... Ya onlara ne benim kitap okumamdan... LOTR'yi çok sewiorum, hatta kendini bişey sanan arkadaşım diyemeyeceğim insanlardan daha çok sewiorum. Ben onlara sen neden erkek avlıyosun diyomuyum, onlarda bana neden kitap okuyosun demesinler.... |
]
Re: ben neden bu kitabı çok seviyorum? (Puan: 1) Gönderen Silmaril_ Tarih: Temmuz 23, 2002 - 09:23:43 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | emin ol çekemedikleri içindir.ama sen genede onlar için kötü şey düşünme çünkü onlar hiçbir zaman senin lotr'dan aldığın zevki ve tadı alamayacaklar hatta bu yüzden onlara biraz acımalısında.... |
]
Re: ben neden bu kitabı çok seviyorum? (Puan: 1) Gönderen arelle Tarih: Temmuz 24, 2002 - 23:32:33 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Öyle yapmalıyım zaten. Bu dünyadaki kötülüklerle yaşamaya mahkum onlar. Bense orada, güzelliklerin dünyasına gidebiliyorum. Onurun, yaşama sevincinin, gerçek dostluğun olduğu yere. Bazen acaba biz seçilmiş kişilermiyiz diye düşünüyorum:) Çok şanslıyız:) |
]
Re: ben neden bu kitabı çok seviyorum? (Puan: 1) Gönderen meri Tarih: Temmuz 18, 2002 - 14:50:44 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Ringmaster, eklediğin not için teşekkür ederim.
Sevgili Kardeşim, hepimiz kıyaslama,tercih kullanma ve karar verme konularında özgür olmalıyız aslında. Birimizin doğrusu,diğerimizin tercihi olmayabilir.Bunu saygıyla kabul edip karşılıklı hoşgörüyle yaşamayı becerebilsek dünyamız bu kadar kaos içinde olmaz ve kimbilir belki Orta Dünya'ya bu kadar tutkuyla bağlanmazdık.
"Zaten bu kitabı okuyup,gerçekliğe çevirmek her yiğidin harcı değil." diyorsun. Sana hak veriyorum, ama bir ricam var :Lütfen sen eleştirdiğin insanların düştüğü yanılgıya düşme.Çünkü rahatsız olduğumuz şeylerin düzelmesi için bir başlangıç noktasına ihtiyacımız var.Bu başlangıcı çevremizdekiler yapmıyor diye,biz neden içimize kapanalım ve kendimizi çevremizden dışlayalım? Sen kitabı gerçekliğe çevirmeyi aklına koymuşsan, zaten oyuna 1-0 önde başlamışsın demektir. Bu kitap bir çocuk kitabı değil, bunu arkadaşların kabul etmeyebilir,ama bu gerçekleri değiştirmez. Sen eminim onlarla başka ortak paydalarda buluşabilirsin ve bu konudan hoşlanan başka kişilerle yeni dostluklar kurabilirsin.Bu senin hayatını çeşitlendirir,renklendirir. Kimse aynı yaşta kalmıyor.Bugün ayna önünde süslenip sevgili arayanlar (ki bence bu da çok kötü birşey değil:)) yarın bu kitapla bir şekilde tanışıp hayatlarına yeni bir yön verebilirler,bunu bilemezsin. Hayatta kimin ork,kimin elf,kimin hobbit olduğu hakkında acele karar verme bence.
Maksadım uzun uzun nasihat vermek değildi. Belki bir bakış açısı olabilir diye düşündüm.
Yolun daima aydınlık olsun... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: ben neden bu kitabı çok seviyorum? (Puan: 1) Gönderen Silmaril_ Tarih: Temmuz 18, 2002 - 17:08:25 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | meri çok güzel söylemişsin ayrıca eklemek istediğim birşey daha var.Muhteşem bir dünyada yaşıyoruz şahsen kendi adıma her aldığım nefesten zevk alıyorum eğer yüzde bir elf gibi iyi niyetli olursak bize yaşadığımız dünya orta dünyadan bin kat daha yaşanabilir bir hale gelecektir. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
bu soruyu ben de sordum kendime (Puan: 1) Gönderen KediFelix (allegrettopianissimo@yahoo.com) Tarih: Temmuz 24, 2002 - 17:10:17 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | hem de ne çok sordum...cevap hazırdı...bu dünya bazı duyguları tatmin etmiyor.oratdünya da onur var,ama ben şu gerçeklikte yaşarken kendimi hiç de onurlu hissetmiyorum..hatta herkese de solucan muamelesi ediyorum..lanet leşler gibi yaşayan tüm insanlar gözümde...merak etmeyin ,çok abartmış değilim olayı...
sam gibi bir dost...yaptığı iyilikler haricinde anlaşılmak,anlaşılmak...dudaklara gerek olmadan bakarak konuşmak....iyilikleri çoktan geçtim arkadaşlar...anlamaya bile çaba harcamayan insan kalabalığı arasında yaşamak ne işkence
ben çoktan bıraktım sam'i aramayı...çünkü bal gibi ortada ;herkes yalnız...sadece evcilik oyunu oynuyor insanlar bir nevi...
aramayı bırakmak en güzeli...garip bir mekanda garip yaratıklarla beraberiz maalesef.neden böyle olmuş, suçlu kim bilmiyoruz...
ortadünya...iyiliğin olduğu dünya...olması gerekirdi öyle bir yerin ama yoksa eğer bunun sorumlusu ben değilim.elimden gelse yaratırdım ama ben üstüme düşeni yapıyorum zaten sadece yeterli değil...
ve yaşadığımızı sandığımız dünya... mordor diyarının ürümüş beyinli düşüneyemen yaratıkları ülkeleri yıkılınca buraya hü***** etmişler sanki...sevgili ağaçların,bulutların,taşın toprağın, benim elimden gelen çok az şey var...nerdesin gandaf,nerdesin...bizimde içimize bilgeliğinden üflesen...
|
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: bu soruyu ben de sordum kendime (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Temmuz 25, 2002 - 20:59:30 | Bence öldükten sonra gidilecek bir cennet varsa orası da insanına göre değişir.Eğer ben öldükten sonra cennete gidersem herhalde rohan kırlarında
sabah rüzgarını yüzümde hissederek dolaşıyor bulurum kendimi.Evet bu "hayat" denilen yalan testi bitirebilirsek-bu riyakar ve iki yüzlü yaratıkların arasında nasıl olacaksa-bizi ancak ölüm kurtarabilir... |
]
[Başlıksız] (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Temmuz 26, 2002 - 13:57:49 | ölüm varken ben yokum
ben varken ölüm yok
o halde korkacak ne var?
bu sözlere inanmayı tercih ettim hep:)
ne olduğunu tam olarak kavrayamadığım bu mekanda test edildiimizi hiç sanmıyorum...
okurken kendi lanetimden de kaçmaya çalışırdım hep.
kötülük kavradı insanoğlunu hiç bırakmamak üzere... |
]
Re: :) (Puan: 1) Gönderen Sharku Tarih: Temmuz 26, 2002 - 22:47:42 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Söylediğin sözler çok güzel ama dostum hayat bir test,kötülüğe sabır göstermemiz gereken ve iyiliği ön plana çıkarmamız sonucu geçebileceğimiz bir test:)))) |
]
Re::0)) (Puan: 1) Gönderen KediFelix (allegrettopianissimo@yahoo.com) Tarih: Temmuz 29, 2002 - 14:28:32 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | iyilik ve kötülük yoktur.insan doğduğunda yarattı kendince onları.başka hilelerden biriydi yaşamak için.
yaşam bu nedenle bir test değildir.test olduğunu düşünsek bile hayvanlara özgü olan hayatta kalma savaşı ile özdeşleşmiştir.bu savaşı ise en adice oynayan yaratık şüphesiz insanoğludur.
tabii bunların genel bir bakışla söylüyorum.
cennetin ve cehennemin olmadığını biliyoruz.eğer anlamlarından yoksunlaştırıp şimdikine benzer ama bizi daha çok mutlu edeceğine inandığımız bir hayat düşünyorsak orası da yine cennet hayali kuracağımız başka bir dünyadır zaten...
ortadünyayı sevmemin bir diğer nedeni de bu işte;herşey okadar açık seçik birbirinden ayrılmış ki...
:)) |
]
Re: ben neden bu kitabı çok seviyorum? (Puan: 1) Gönderen Sharku Tarih: Temmuz 25, 2002 - 21:10:34 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Bu yazıyı okuduğumda aslında bildiğim fakat sürekli arka plana attığım bir gerçek zihnimde şimşek gibi çaktı.Evet,her gün kendi kendimize sorduğumuz soruyu arkadaşımız kağıda dökmüş.Ben de yazdığım bir şiirin şu anki ruh halime uyacağını düşünerek yazımı "boğuldum" adlı şiirimle noktalamak istiyorum
"sevgiler sevgisiz,
dostluklar dostluksuz,
insanlık insansız
olmuşken bu sınavda
biz de geçmeyiverelim
yitip gidermiyiz?" |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: ben neden bu kitabı çok seviyorum? (Puan: 1) Gönderen Cirdan_ Tarih: Temmuz 25, 2002 - 22:38:11 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Arkadaşlar insanların dünyayı ne hale getirdikleri ortada ne yazıkki böyle yaşamak zorundayız:(gerçi elimizden geleni yapıyoruz bazı şeyler için ama sayımız oldukça az olduğu için hiç herşey faydasız.Düşünsenize insanların hepsi dünya üzerinde bir anda Lotr'cu olmuş?Çiçekler açar bi günde tüm dünyada:))))) |
]
Re: ben neden bu kitabı çok seviyorum? (Puan: 1) Gönderen Cirdan_ Tarih: Temmuz 25, 2002 - 22:40:06 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Size bunların ardından sevimli bir şiir göndereyim dedim umarım beğenirsiniz....
Dönsem baksam şu diyarlara,
Göremem ötesini grilerin,
İlerideki çayırların gürgenlerin,
Eseri yok hiç birinin,
Neden göremiyorum ötesini grinin,
Bir an sandım griler yeşil olmuş,
Gölüm ferah ve engindi ki tam,
Sandığım meğer koca bir bina imiş,
Nerdesin altım saçlım nerdesin,
Güneşin vursun saçına artık,
Göreyim ayı yüzünden gözlerinden,
Yıldızlarla taçlansın altın saçın,
Çıkamıyoruz artık çayırlara seninle,
Evli evine köylü köyüne akşam olunca,
Kapanırız gri kaplı taştan evlerimize,
Nerdesin;bari son kez görseydim yıldızları gözlerinden.... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: ben neden bu kitabı çok seviyorum? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Temmuz 30, 2002 - 09:49:25 | olm ya bu şiiri benimkisine uyarlasana bende ezberleyeyim romantik erkek olayım..:) |
]
Re: ben neden bu kitabı çok seviyorum? (Puan: 1) Gönderen Cirdan_ Tarih: Temmuz 31, 2002 - 02:00:59 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | kardeş sen kimsin önce bi kimliğini belli et hele gerisi kolay :).. |
]
Re: ben neden bu kitabı çok seviyorum? (Puan: 1) Gönderen Silmaril_ Tarih: Ağustos 02, 2002 - 11:05:20 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | benim olm yaaaa |
]
ama artık gerek bile kalmadı nedenini sana anlatırım (Puan: 1) Gönderen Silmaril_ Tarih: Ağustos 02, 2002 - 11:10:12 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | |
]
Re: ben neden bu kitabı çok seviyorum? (Puan: 1) Gönderen silvester Tarih: Temmuz 31, 2002 - 01:41:04 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Cirdan, yine döktürmüşsün..Valla nası yazıyosun bunları hayret ediyorum, gerçekten tebrikler çünkü bence şiir yazmak , yazı yazmaya pek benzemiyor.Neyse şu yeni şiirini acayip bi sabırsızlıkla bekliyorum,acele et!!:)))
Sevgiyle kal dostum..
(bu arada, geri döndüm, özlemişim sizi:))) ) |
]
Re: Gri Limanlar'a sevgiler.. (Puan: 1) Gönderen silvester Tarih: Temmuz 31, 2002 - 01:41:46 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Cirdan, yine döktürmüşsün..Valla nası yazıyosun bunları hayret ediyorum, gerçekten tebrikler çünkü bence şiir yazmak , yazı yazmaya pek benzemiyor.Neyse şu yeni şiirini acayip bi sabırsızlıkla bekliyorum,acele et!!:)))
Sevgiyle kal dostum..
(bu arada, geri döndüm, özlemişim sizi:))) ) |
]
Re: Gri Limanlar'a sevgiler.. (Puan: 1) Gönderen Cirdan_ Tarih: Temmuz 31, 2002 - 02:06:49 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | döndün demek seni görmek güzel şiirimi beğendiğine sevindim :)
ilerideki şiir işine gelince bence hemen heveslenme çünkü o şiir için sezonun açılmasını bekliyoruz malum az kişi var buralarda herkez terketti bu diyarları:) |
]
Re: ben neden bu kitabı çok seviyorum? (Puan: 1) Gönderen tinuviel14 Tarih: Temmuz 26, 2002 - 12:53:56 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | benimde sorunum bu.arkadaşlarım hayal güçlerini hiç zorlamamış olmalılar ki yüzüklerin efendisini saçma buluyorlar ben o kitapta sadakati,dostluğu,sevgiyi,mücadeleyi buldum.iç mi gerçek dünyadan alıntı yok bu kitapta da millete bu kadar yavan geldi bu kitap?hayır !asla böyle birşey söz konusu bile değil bu insanlar deli tek kelime ile! bırak onlar makyaj malzemeleriyle sahte dünyalarında yaşasınlar biz hayalgücümüzle gerçek dünyada yaşayalım....
ÖLENE KADAR HANIMIMA BAĞLI KALACAĞIM
|
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: ben neden bu kitabı çok seviyorum? (Puan: 1) Gönderen silvester Tarih: Temmuz 31, 2002 - 01:37:26 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Ya arkadaşlar bırakın onlar bizle uğraşmaya devam etsin,sonunda bıkarlar zaten.Aslında gerçekten onlara çok acıyorum,yazık onlara ya...Siz kendinizi yormayın, biz birbirimize lazımız:)))
sevgiyle kalın:)) |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
Re: ben neden bu kitabı çok seviyorum? (Puan: 1) Gönderen smiling_girl Tarih: Ağustos 06, 2002 - 21:13:04 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Bende dediklerine harfien katılıyorum. Ben de filmden sonra fan olanlardanım. Ama gerçekten yaşadıım şeylerin farkına vardım diyebilirim. İnsanları, çevremdeki arkadaşlarımı... herkesi daha iyi incelemeye başladım ve sadece benim için birşeyler göze alabilecek diyebiliceim sadece 2 arkadaşım var. Ne olursa olsun lotr benimde hayatımı deiştirdi. İlk başlarda sınıfta adım manyaaa kadar çıktı. Çünkü her dakka lotr dan bahsediyordum. Ama bende farkına vardım ki onlar birer goblinden farksızmış. Bunu orta dünya ya girince çok iyi anladım ve gerçek dostluğu hep yüzük dostlarında bulacağıma inanıyorum!
Sevgilerle... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
|