Oturum Aç
|
Henüz bir hesabınız yok mu? Yeni bir tane yaratabilirsiniz. Kayıtlı bir kullanıcı olarak tema yöneticisi, yorum yönetimi ve kendi adınızla yazı girişi gibi imkanlardan faydalanabileceksiniz.
|
Önceki Yazılar
|
Mart 21, 2013 - 08:08:57 · Kızıl Yolculuk (1)
Kasım 07, 2012 - 16:17:32 · Bitmemiş Öyküler Çıktı (10)
Kasım 07, 2012 - 16:00:58 · Rohan ve Türk Benzerliği Üzerine (0)
Kasım 07, 2012 - 15:56:46 · Hobbit Fragmanları (0)
Aralık 21, 2011 - 08:18:56 · Hobbit Trailer (0)
Ekim 10, 2011 - 10:09:41 · Orta Dünya Tarihi: Kayıp Yol ve Diğer Yazılar (2) (0)
Haziran 13, 2011 - 10:37:47 · Orta Dünya Tarihi: Kayıp Yol ve Diğer Yazılar (1) (5)
Haziran 13, 2011 - 10:34:53 · Hobbit Vizyon Tarihleri ve Isimleri Açıklandı! (0)
Haziran 13, 2011 - 10:18:39 · Oyun Fikirleri (2)
Aralık 03, 2010 - 08:08:20 · BBC Tolkien röportajı (0)
Kasım 22, 2010 - 11:15:26 · The Hobbit icin Gazete Ilani (2)
Ekim 22, 2010 - 11:31:19 · Hobbit oyuncuları (10)
Ekim 13, 2010 - 09:27:41 · Yüzüklerin Efendisi'nin Sırrı Ne? (2)
Haziran 02, 2010 - 07:54:36 · HOBBİT TEHLİKEDE (4)
Nisan 06, 2010 - 09:13:39 · Muhiddin-i Arabi'nin Eserleriyle Lotr ve Silmirallion'a Bakın (5)
Nisan 06, 2010 - 09:13:33 · Gölgelerin İçinden (0)
Ocak 19, 2010 - 08:58:13 · Born of Hope. LOTR Fan Filmi (11)
Ocak 08, 2010 - 15:45:13 · Hobbit'le İlgili Bazı Sorular (0)
Ocak 08, 2010 - 15:44:59 · Mucizeler Savaşı (6)
Ocak 08, 2010 - 15:44:38 · LOTR Filmlerindeki Sinir Bozucu Sahneler (18)
Eski Yazılar
|
|
Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu?
Aragorn | 4.88 % (130) | Boromir | 3.76 % (100) | Denethor | 2.70 % (72) | Galadriel | 6.09 % (162) | Gandalf | 18.44 % (491) | Gollum | 3.76 % (100) | Grishnákh | 1.88 % (50) | Saruman | 58.49 % (1557) |
Toplam Oy: 2662 Yalnızca bir defa oy verebilirsiniz
[ Oy Ekranı | Diğer Anketler ] |
|
"Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu?" | Oturum Aç/Yeni Hesap Yarat | 184 yorum |
| Yorumlar gönderene aittir. İçeriğinden hiçbir şekilde site ve site yönetimi sorumlu tutulamaz. |
Re: (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 01, 2002 - 17:29:00 | Bana sanki Galadriel olurdu gibi geliyor.Çünkü filmde gördüğümüz en üstün ırklar ELFler.Filmde bir sahnede Galadrielin yüzüğü sadece bir an eline alması ile neler olduğunu gördük.Yarı tanrılaşmış hali bile yeterince kötüydü bence...
Tamam elfler kötü bir ırk değil ama;yüzüğün etkilerini düşünürsek GALADRİELİN bile ona karşı koyabileceğini sanmıyorum.
Galadriele tek bir alternatif sunabilirim.Oda Saruman derim.Çünkü düşünürsek O ariflerin başı idi.(ayrıca kendine göre çok daha üstün erdemlere sahip olan Gandalfa,Isengradda yaptıklarını hepimiz gördük)
(Tabi bu arada ben -cahilliğimi affedin- Grishnakh ın kim olduğunu bilmiyorum.)
Tüm yüzük dostlarına sevgiler... ELENTARİ |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] - Re: Gönderen Taniquetil Tarih: Nisan 05, 2002 - 22:15:57
- Re: Gönderen ELENTARY Tarih: Nisan 08, 2002 - 21:34:32
- Re:Grishnakh Gönderen Anonim Tarih: Nisan 13, 2002 - 19:20:02
- Re:Sevgili Elentari Gönderen Anonim Tarih: Nisan 17, 2002 - 17:53:16
- Re:Sevgili Elentari Gönderen Anonim Tarih: Nisan 17, 2002 - 17:53:42
- Re: Gönderen spidyyalo Tarih: Nisan 17, 2002 - 20:04:15
- Re: Gönderen Anonim Tarih: Nisan 25, 2002 - 13:11:39
- Re: Gönderen ELENTARY Tarih: Nisan 27, 2002 - 16:21:52
- kendin demişsin:Galadriel BİLE! büyük bir ihtimall Gönderen axana Tarih: Mayıs 05, 2002 - 17:19:11
- Re: Gönderen Anonim Tarih: Mayıs 06, 2002 - 22:37:03
- Re:grishnak kim?? Gönderen Anonim Tarih: Mayıs 08, 2002 - 22:05:55
- Re:yüZÜk Gönderen Anonim Tarih: Mayıs 19, 2002 - 23:23:00
- Re:yüZÜk Gönderen ELENTARY Tarih: Mayıs 20, 2002 - 19:01:26
- Re: Gönderen frodocum Tarih: Nisan 06, 2003 - 18:32:03
- Re: Gönderen smeagol91 Tarih: Ağustos 01, 2005 - 11:39:22
- Re: Gönderen canka Tarih: Mayıs 04, 2010 - 02:56:44
Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen sire_fea Tarih: Nisan 01, 2002 - 18:33:11 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | saruman bence, çünkü o hem çok güçlü, hemde çok kötü. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen QueenofGalad Tarih: Nisan 01, 2002 - 21:11:21 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Bu ankette kardeşlerimin çoğunun Saruman dediğini görüyorum.. Evet ilk başta benim de aklıma ilk gelen Saruman oldu.. Ama olaya bir de şu yönden bakmamız gerekiyor.. Saruman sözde Sauron'un hizmetindeydi ama kitabı okuyanlar onun yüzüğü kendisi için istediğini bilirler-Eğer yüzük onun eline geçseydi belki de Sauron'la birbirlerine düşerlerdi ve bu sırada batının orduları onları gafil avlardı, kimbilir? Öte yandan, Saruman'dan sonra bence Denethor'un yüzüğü ele geçirmesi daha kötü olurdu.. Palantir'e baktığında bile Sauron'un gücünden etkilenip pes eden biri, oğlu Boromir'le de aynı fikirde olduğu için yüzüğü kullanmaya kalkardı ve bu bütün Orta Dünya'nın felaketi olurdu.. Bence bu ankete en çok yakışan cevap Denethor'dur kardeşlerim :) Hepinize sevgiler :)) |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 02, 2002 - 13:51:41 | bence şaruman olurdu çünkü o çok kötü bir büyücü ve orkların efendisi bence yüzüğün onun eline geçmesi demek insan ırkı dahil bütün diğer ırklarında yok olması demektir.orklarda eskiden elfti ama ihanet ettiler ve lanetlendiler. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 02, 2002 - 18:31:48 | valla kesinlikle Sarumann..Gandalf ve Galadriel iyilik yapmak için kullanırlardı.Gollum zaten sadece kendini yok ederdi..Boromir ve Aragorn kendi ırkları için bişiler yaparlardıı!!!
|
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 02, 2002 - 18:35:42 | isteyenler için ELİJAH WOOD un mail adresini veriyorumm ;
cedarapid1981@hotmail.com ...
Çok sağlam bir kaynaktan buldumm:)) haaa bu arada bencede Galadriel olurdu onu da belirteyim... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen supervelet17 (17@17.17) Tarih: Nisan 02, 2002 - 22:13:44 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | tabiki gollum çünkü yüzüğün gollumun eline geçmesi demek sauronun eline geçmesi demek
bu da insanlık için en kötüsü olurdu tabiki de |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 03, 2002 - 10:22:46 | Kesinlikle Saruman. Cunku yuzugu ele gecirince Sauron'dan da daha ustun olacagi icin Saouron u yok edebilirdi ve ne batinin gucleri ne de hicbirsey onu durduramazdi |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen silvester Tarih: Nisan 03, 2002 - 19:30:10 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Slm kardeşlerim!!
Ben şu Grishnakh konusuna değinmek ietiyorum. Yanlış hatırlamıyorsam Grishnakh Merry ve Pippin'i kaçıran orklardan bir bölümünün başıydı ve onlardan birinin Yüzük Taşıyıcısı olduğunu sanıyordu.Ve Eomer ile adamları ork grubuyla çatışmaya başladığında Merry ve Pippin'e gözkulak oluyordu. Ama onların kurnaz planı sayesinde tuzağa düştü çünkü Yüzük'ün cazibesine kapılanların arasına katılmıştı. Böylece Merry ve Pippin'in kaçmalarına olanak sağladı ve daha sonra Eomer ile adamları tarafından öldürüldü.
Onun hakkında bildiklerim bu kadar sizinle paylaşmak istedim. Sevgiyle kalın kardeşlerim..:)) |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 04, 2002 - 04:13:35 | bazi arkadaslarimiz galadriel ve gandalf bu yuzugu iyilik icin kullanirdi demis ama bu yuzuk asla iyilik icin kullanilamaz ve gandalf bu yuzugu alsaydi ki kendine hakim olarak aslinda onun nekadar guclu oldugunu goruyoruz asil ozaman tehlike buyurdu sarumandan bile tehlikleli olurdu cunku gandalf aslinda sarumandan gucludur ama kendindeki gucu gri gandalfken kesfedememistir.
1-cirdan ilk orta dunyaya geldiklerinde iclerinden gandalf'i secip icindeki gucu gordugunden dolayi narya the red(uc elf yuzugunden biri)i verdi.
2-manwe(valarlarin-tanrilarin krali) gandalfin icindeki gucu bildiginden dolayi onun orta dunyaya gidip sauron un gucleriyle savasmasi icin israr etti
3-gandalf icindeki o henuz gri gandalfken kesfedemedigi gucten dolayi yuzugu redetti
4- ve orta dunyaya giden maiarlar arassinda gorevini tamamlayip olumsuz topraklara geri donen tek istari dir ve maiarin en bilgesi ve de sonradan ak gandalf kende bir valar gucune erisen iki maiardan biridir
yani bu yuzuk gandalfin eline gecseydi ki gecmez ama gecseydi ki iyilik icin kullanilamiyacagindan yuzuk saurondayken bile cikacak gucten daha fazla guc ortaya cikardi yani en tehlikeli gandalf olurdu |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen daver Tarih: Nisan 05, 2002 - 21:56:53 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | ben bunu gandalf olarak dusunuyorum onu sankı babam gıbı benımsedım kısacası ona tapıyorum ve yuzuk elıne geçtıkten sonra neler yapılabıleceği az cok tahmın edılmekte ve hangı amaçla kullanılacağıda gün gibi aşikar.Şahsen baba diye benımsediğim birinin böyle kötülükler yapmasını kaldıracak bi yapıya sahip değilim velhasıl gandalf... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 04, 2002 - 15:24:58 | Kesinlikle Saruman.Cunku istariler cok eski ve maia soyundan oldugu icin elflerden daha kadim ve daha eskiler.O yuzden ne galadriel ve de baskasi.Ayrica gandalf yuzuge hukmedecek kadar guclu bence.Eru ve Manwe nin en guvendigi maia oole kolay esir olmaz.Ayrica Saruman en az sauron kadar eski ve guclu.Soyunu tam bilmedigimiz bi istari aglatırdı romanı tek basına kesinlikle.ALTTAN AKARDI YANI... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] CideSphere : Saruman Aglatirdi... (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 04, 2002 - 15:31:06 | Kesinlikle Saruman.Cunku istariler cok eski ve maia soyundan oldugu icin elflerden daha kadim ve daha eskiler.O yuzden ne galadriel ve de baskasi.Ayrica gandalf yuzuge hukmedecek kadar guclu bence.Eru ve Manwe nin en guvendigi maia oole kolay esir olmaz.Ayrica Saruman en az sauron kadar eski ve guclu.Soyunu tam bilmedigimiz bi istari aglatırdı romanı tek basına kesinlikle.Ayrica gandalf ı bizzat manwe yolladigi icin o yuzuge tenezzul etmezdi.Hic gandalf geyigine girmemek lazım bence.Netekim adam trans tan sonra vala kadar gucleniyo.Bildigim kadarıyla maiar lardan ayrilip (seviye olarak) vala olayına giriyo abim.ALTTAN AKARDI YANI... CERAHATI BOSALTIRDI SARUMAN !!!
|
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Gandalf.... (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 04, 2002 - 20:37:24 | Bence yüzüğün Gandalfın eline geçmesi,ama Gri Gandalf değil de Ak Gandalf halinin eline geçmesi en kötü olurdu.Çünkü Gandalf bir Maia,ve yüzüğü aldığında kesinlikle herhangi bir elften,insandan,cüceden ve hobitten daha güçlü olurdu.Buna Galadriel de dahil(Filmdeki o sahneye aldanmayın!).Saruman Gandalfı Gri Gandalf olarak yendi,ama Ak Gandalfın 2.kitapta Sarumana ne yaptığını da biliyoruz.Bu yüzden Sarumanın değil de Gandalfın eline geçmesi kötü olurdu.Bu arada,bu anket sorusuna verilecek en iyi cevapsa tabii ki Sauron... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 04, 2002 - 21:15:47 | bence sarumanın eline geçmesi en kotusu olurdu.çünkü saruman bir kere büyücülere yamuk yapmış ve kendi ordularını sadık askerleri orc'ları üretmeye başlamıştı.eğer eline geçseydi orclarla beraber orta dünyayı yok ederdi... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] ben alsam? (Puan: 1) Gönderen Taniquetil Tarih: Nisan 05, 2002 - 22:19:24 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | hepsi birbirinden beter sauman gollum denethor hatta boromir
frodo ya da aragorn alabilir
onlara vermezseniz bana verin!!! |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 05, 2002 - 22:23:08 | saçmalamayın kardeşim yüzük golluma geçseydi kimse ondan yüzüğü tekrar alamazdı
saruman a geçseydi o zatenbüyü güçlerini kaybetmişti bi b. yapamazdı
galadriel yüzüğü alsaydı çok tehlikeli olurdu, çünkü o güç yüzüğü kullanmasını biliyordu ve saurona rakip olacak kadar güçlü olurdu.
|
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen Anarion Tarih: Nisan 05, 2002 - 23:37:32 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Dostlarım bence SAURON :) zaten yüzüğü döven o değil miydi? en büyük dehşet o zaman dorukta olurdu.. bilmem yorumlar? |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 06, 2002 - 12:50:18 | Sanırım gandalfın olmalı o hep yüzüğe dokunmaktan kaçmıştı hem frodoya verdiği cevabı hatırlamalı
''Yüzüğü ben kullanırsam ortaya korkunç bir güç çıkar'' sizcede doğru değilmi gandalfın kötülerden olduğunğ bi düşüünsenize
Mithrandir_tr_1@hotmail.com
|
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 30, 2002 - 20:29:17 | kesinlikle saruman.çünkü saruman da sauron gibi bir maia ve gücü ona yakın.yüzük sarumana inanılmaz bir güç vericekti.düşünsenize sauron+saruman benzeri birşey olucaktı ve diğer tüm orc ırkının en üstünü olan urukhai lerin sayısı 500 yerine 50000 olucaktı.ayrıca sarumanın yüzüğü alması ve sauron saruman ittifakının güçlenmesi de düşünülebilir.sauron bir göz şekline büründüğü için yüzüğü takamazdı fakat yüzüğü sarumana taktırabilir ve yüzüğün içindeki ruuhunun yardımıyla da sarumanı rahatlıkla kontrol edebilirdi.ayrıca yetenekli olan denilen sarumanın uzun yıllardan beri yüzük üzerine araştırmalar yaptığını biliyoruz ve araştırmalarının sonucu olarak yüzüğü bulsa yeteneğini de kullanarak belki saurondan daha korkunç daha heybetli şeyler yapabilecekti. bu açıdan bakarsak kesinlikle saruman. ayrıca listedeki diğer çoğu insanın eline geçmesi demek direk olarak saurona geçmesi demek.denethor+boromir+gollum+grisnakh ın eline geçmesi direk sauronun eline geçmesi zaten.aragornun eline geçseydi yüzüğü kendisi yokederdi.çünkü onun yazgısı öyleydi arvenin sözleri gibi"sen isildirun varisisin isildur değil.onun yazgısına bağlı değilsin.sende aynı şeytanla karşılaşacaksın fakat sen onu yeneceksin"galadrielin eline geçmesi halinde galadrielin gücü inanılmaz bir şekilde artacaktı.üçlerden birine sahip olması ve tek yüzüğe sahip olması onu inanılmaz güçlü kılardı.fakat tek yüzük bile galadrielin aklını kötülüğe çekemezdi.çünkü galadriel ilk yüce noldor kraliyetinden gelir ve kudreti çok büyüktür.yüzük onun aklını değiştiremez ve ayrıca o bir elftir ve hiçbir elf kötü olamaz.gandalfin eline geçmesi 2 yolda farklı olurdu.eğer ak gandalfın eline geçseydi gandalfı fazla etkilemezdi gandalfın kudreti onu yenerdi fakat gri ganladlfın eline geçseydi ak değil siyah bir gandalf bulurduk ve gandalf saruman savaşları gandalfın galibiyeti gandalf sauron ittifakı gibi durumlar ortaya çokardı ama saruman daha tehlikeli bence.sevgiler |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen defcon2 Tarih: Nisan 07, 2002 - 19:45:53 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | tabii ki Gandalf bence çünkü yüzük onu da kötü yapacaktı ve şahsen Gandalf'ın kötü tarafa geçmesi çok kötü olurdu. Filmdeki en karizma adam iğrenç bi köle olacaktı (yüzüğün ve Sauron'un)... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 08, 2002 - 12:25:46 | hakan ve feriştah sarumanı seçiyor |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Gandalf ve Yüzük (Puan: 1) Gönderen silvester Tarih: Nisan 08, 2002 - 21:39:41 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Herkese selam!!
Benim başından beri anlamadığım bişey var.Gandalf neden Yüzük'ü alamıyor?Çok güçlü olacağı için mi, yoksa o da Yüzük'ün cazibesine kapılacağı için mi??? Yani Yüzük Gandalf kadar güçlü birini bile etkisi altına mı alıyo bi türlü bunu anlayamadım.Ve Galadriel için de aynı şey mi geçerli?Eğer bi arkadaş bana bunu açıklarsa çok büyük bi sevaba girmiş olucak..
Sevgiyle kalın kardeşlerim..:))
|
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 09, 2002 - 01:12:58 | kesinlikle Gandalf.
yuzugun onlenemez iradesi ve Gandalf'in gucunun bilesimini dusunemiyorum bile... sonuc tam bir kaos... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 09, 2002 - 19:39:55 | BEN HOWARD SHORE DEGILDE,BLIND GUARDIAN SOUNDTRACKLARI ALMASINI ISTIYORUM,TOLKIEN'IN OGLU ONLARA HAYIR DEMESEYDI O ZAMAN GORURDUNUZ SIZ SOUNDTRACK NASIL OLUYOR |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ]
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen SecreTLorD Tarih: Nisan 10, 2002 - 01:35:35 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | gandalf olduğunu düşünenler bence yanılıyor.çünkü saruman gandalfında bulundugu örgütün en kudretlisi.bunu gandalfta filmde ve kitapta söylüyo.ayrıca saruman yüzükler hakkında bir uzman |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 11, 2002 - 09:32:38 | koçlarım oyarım sizi ben saruman diyorsam sarumandır ok okadarrr |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 11, 2002 - 09:40:57 | tansu çillerin eline geçerse çok feci olur o cadı hepsinden kötü yer bizzi valla aslında hakan şükür e versekte adam dünya gol kıralı olsa veya hamdi alkan alsa o zaman o iğrenç espirilerine gülmemiz için bizi zorlayabilir aman tanrım çok iğrenç olurdu ıığğğhh |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen yape84 Tarih: Nisan 11, 2002 - 18:00:06 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Herkese Selam
Bence yüzük en büyük kötülügü Galadriel in elinde yapardı Galadriel in elinde ikitane yüzük olur bu güçle kendisinin de dediği gibi '' karanlık bir lord yerine karanlık bir kraliçeniz olacak hem güzel hemde acımasız olan bir kraliçeniz ve o kraliçe dunyanın tek hakimi olacak'' bu sözlerden de anlaşıldıgı üzere Galadriel de yüzük çok tehlikeli olurdu.
Saruman da da yüzük çok kuvvetli olurdu ama sonunda yüzük onda olsa bile el birligi ile (bütün iyi taraftaki ırklar) Sarumanı yene bilirlerdi
YaPe84
|
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 11, 2002 - 18:23:26 | Tabaki galadriel 2 saniye eline geçti ortalık toz duman oldu demek temelli galadriele versek hepimiz külli duman olmuştuk byzzz |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen silmaril Tarih: Nisan 12, 2002 - 12:23:50 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Tüm Yüzük dostalarına selamlar
Bilindiği gibi yüzükün yaratıcısı Souron ona kendi güçlerinin bir kısmını aktardı yani souronun bir parçasıydı yüzük yok edilmedikçe Göz de yaşayacaktı bunu bilen gandalf ve yüksek elfler onun yok edilmesi gerekliliğini biliyorlardı ama yüzük kötülük ile yaratılmıştı ve diğer tüm yüzüklere üç'ü hariç hepsini kirletmiş ve kendine çevirmişti diğer üç'ünü kirletememiş olsa bile sahibinin eline geçen yüzük diğerlerine hükmedebilecek güçteydi bana soracak olursanız en kötüsü insan ırkından birinin eline geçmesi olurdu boromire geçseydi bir felaket olurdu çünkü tek olan onu ele geçirip efendisine götürecekti ,galadriel yüzüğü eline aldı ona sahip oldu ama onu red edebildi aynı şekilde gandalf da yüzükten en azından uzuk durarak bunu başardığı açıktır ....
Sevgili yüzük dostları ama unutmayın ki tüm bilgi kaynağımız aslında bu evrenin yaratıcısı J.R.R.Tolkien'dir o da iyinin zor da olsa galip geldiği bir dünya kurmuştur gibi geliyor bizleri bir çatı altına toplayan büyük usta'ya Tüm Kalbimden sevgiler diliyorum .......... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: en kötüsü (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 13, 2002 - 19:25:13 | sırayla verdiğini şıkları değerlendirdim
öncelikle boromir aragorn ve dentenor bence diğerlerine nazaran daha az bir tehlike içerirdi.çünkü insanlar anladığım kadarıyla yüzüğün kudretinden çok lanetiyle karşılaşıyorlar (örn isildur)
gollum ise zaten o yüzüğe yıllarca sahip olmuş ve onu sadece kıymetli bir nesle olarak görüyor.ama sauron elinde sonunda o yüzüğü gollumdan alırdı.
sıra geldi tehlike içerenlere gandaf özellikle ak gandaf olduktan sonra yüzüğü alsaydı eminim mordorun yeni efendisi çoktan olmuştu.galadriel içinde aynı şey söz konusu saruman da aynı ancak galadriel ve gandalfın yüzüğe mahküm düşmeleri daha uzun sürecektir bu yüzdenj en kötüsü SARUMAN |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: en kötüsü (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 13, 2002 - 19:25:29 | sırayla verdiğini şıkları değerlendirdim
öncelikle boromir aragorn ve dentenor bence diğerlerine nazaran daha az bir tehlike içerirdi.çünkü insanlar anladığım kadarıyla yüzüğün kudretinden çok lanetiyle karşılaşıyorlar (örn isildur)
gollum ise zaten o yüzüğe yıllarca sahip olmuş ve onu sadece kıymetli bir nesle olarak görüyor.ama sauron elinde sonunda o yüzüğü gollumdan alırdı.
sıra geldi tehlike içerenlere gandaf özellikle ak gandaf olduktan sonra yüzüğü alsaydı eminim mordorun yeni efendisi çoktan olmuştu.galadriel içinde aynı şey söz konusu saruman da aynı ancak galadriel ve gandalfın yüzüğe malup düşmeleri daha uzun sürecektir bu yüzdenj en kötüsü SARUMAN |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 14, 2002 - 22:18:52 | Kitapta ve filmde dendiği gibi kimse onu iyilik yapmak için kullanamaz.Daha kötü sonuçlara yol açabilir.bu yüzden yüzük iyilik yapmayı ençok istiyen için tehlikelidir.Galadriel sadece halkı için ister fakat GANDALF tüm orta dünya için..... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 16, 2002 - 13:43:27 | Bence en kötüsü bir maianın eline geçmesi olurdu.Çünkü maialar elfler dahil bütün ırklardan daha güçlü.
Maialardansa Sarumanın eline geçmesi orta dünyanın sonu olurdu.
Bazı kişilerin bu soruya Gandalf demesine anlam veremedim.Çünkü o yüzük zaten Gandalfın eline geçti.İsteseydi onu çoktan Frodo'nun elinden alabilirdi.Ama o yüzüğü almamayı tercih etti.Bu gösteriyor ki yüzük ona verilmiş olsaydı bile o yüzüğü kullanmadan onu yok etmeye çalışacaktı.
|
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 18, 2002 - 16:42:12 | asıl yuzugu kullanmayı ve ne kotuluklleri doguracagını gandalf bıldıgı icin ayrıca kitap ve filmdede bu yuzuk benim elime gecerse tum dunyayı yonetebileceginin farkında oldugu icin gandalfın eline gecse yuzukteki kara guc onun benligini tamamen yok edecegi icin butun orta dunyanın hakımı o olurdu ayrıca dunyanın |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 18, 2002 - 17:11:22 | Aragorn'un eline geçmesi çok kötü olurdu çünkü o zaman 4.çağ da insanlar çok daha güçsüz ve her zamanki gibi başsız lidersiz bir sona giderlerdi. Sauron daha önce insanların zayıflıklarını kullanıp onları köle yapmıştı. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Saruman olamaz (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 18, 2002 - 17:20:32 | Eğer yüzük Saruman'ın eline geçseydi. Sauron güçlerinin belli bir kısmını kaybederdi tamam ama
Saruman Sauron'la da savaşmak zorunda kalırdı yani gücünü bölmek zorunda kalırdı. Böylece insanlar yani gondor'lular bölünmüş gücü çok kolay ezebilirlerdi. Gördüğüm kadarıyla çoğu kimse filme göre yorum yapmış ama ikinci kitapta Gandalf'ın Yurt hükümdarını iyileştirip Sarumanı alt ettiğini düşünürseniz. Gandalfın eline geçmesi çok kötü olurdu. Çünkü Gandalf Sauron'un en büyük düşmanı
Savaş zaten Gandalf ve Aragorn sayesinde(Gondor kuşatmasını kırdı) kazanılıyor.
|
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 20, 2002 - 16:37:45 | argon olurdu çünkü argon yüzüğü alıp dünyayı yönetmek istiyor
|
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen Gildor_Inglorion Tarih: Nisan 20, 2002 - 22:22:17 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Kesinlikle Gnadalf; çünkü aslında Istari arasında en kudretlisi o zira Cirdan bile kendi yüzüğünü ona veriyordu. Halbuki Istari'nin liderinin Saruman olarak gözükmesine rağmen. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] yanlış düşünülmemeli (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 22, 2002 - 12:32:04 | sitede galadriel'in daha tehlikeli olabileceği hakkında bir yorum vardı. ilk etepte silmarillion okunmalı ve bu düşünce değiştirilmelidir... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Gandalf (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 23, 2002 - 01:18:22 | Kesinlikle gandalf diyorum ben. Gandalf ın içindeki güç her zaman aynı büyüklükteydi, sadece Balrog a karşı bunların hepsini göstermesi gerekiyodu o kadar. Boz gandalfın tek sorunu bu gücünün ne kadar büyük olduğunu bilmemesiydi.Eğer yüzüğü alsaydı,yüzük ona sahip olduğu gücü gösterirdi ve asıl o zaman orta dünya yok olurdu... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Mayıs 04, 2002 - 19:55:25 | Tabii ki Gandalf olurdu. Çünkü Gandalf ne bir Boromir, ne bir Arathorndur. O, o çağdaki büyücülerin en büyüğüdür. Yüzük kardeşliğinde yaptıkları, yüzük eline geçseydi yapacaklarının teminatı olurdu... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen smiling_girl Tarih: Nisan 25, 2002 - 17:27:14 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | kesinlikle saruman demiorum ama heral %70 o.Çünkü o Saurona da ihanet edebilecek kadar kötü bi büyücü.Yani yüzük eline geçerse Sauron'u bile yok etmeye çalışacaktır.Ama şöyle bi durum da var.Örneğin Gandalf'ın eline geçse Frodo'nun "take it,take it Gandalf,You must take it"gibi cümleler haykırdığı zaman dediğini hatırlayacaksınız;alamam ben onu kendi isteklerim için kullanırım demişti,oladabilür yaaani.Sonracııma Boromir;(belki biraz saçma kaçabilir ama)Gondor'u eski ihtişamına kavuşturabilmek için kullanabilirdi(gerçi artık bunları yapması biraz kasar yani öbür dünyadan orta dünyaya zorlanır çocuk di mi?) Sonra Galadriel yüzük O'nu konuşturduğu zaman dediklerini bi hatırlayın
Kısaca şunu açıklıyim bence yüzüğü Frodo bi an önce yok etmeli!!!!! d:P |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 25, 2002 - 18:21:18 | aslında gandalfa yuzuk gelseyde karanlıklar efendısı guc alırdı |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 25, 2002 - 22:15:21 | Bana göre Grishnákh ın eline geçmesi en kötüsü olurdu çünkü sonuçta o da bi karanlık yaratık bi orc ya da( her neyse uruk hai de olabilir tam olarak bilmiom) o da Sauron un yarattığı bi yaratık onun kötülüklerinin bir bölümü onun içinde... diğerleri hepsi yüzüğün gücü hakkında bilgi sahibi ama Grishnákh ın bi bilgisi yok o yüsden yüzük ona inanılmaz şeyler yapabilirdi |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Nisan 27, 2002 - 10:17:49 | tabiki saruman.çünkü gandalf frodoya yüzüğü aldığında çok büyük kuvvet doğacağını söylemişti (iyilik yada kötülükten yana) ayrıca gandalf daha gri beyazlaşmamış.birde yüzüğün sarumana geçtini düşünürsek ki 2. bölümde frodo yakalanıyor.eğer geçerse çok büyük güçler doğacağını düşünüyorum. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Mayıs 01, 2002 - 20:02:38 | Bence Sauron şıklarda olmalıydı çünkü ben onu seçerdim.herkes Sauron'u tek almış.Ama Sauron Yüzüktayfları'yla ve Uruk Hai'lerle çok daha güçlü olur.Filmin ilk başında elfleri ve insanları bile birleştirecek kadar güçlü olmasından belli.Ve tabi ki Dunedain insanlarını dağıtıp sürgüne yollaması. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen Aron Tarih: Mayıs 03, 2002 - 11:53:34 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Oyumu Gollum'dan yana kullandim ama ne için olduğunu kestiremiyorum. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen Youngblood Tarih: Mayıs 03, 2002 - 15:14:12 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Yüzüğün Gandalf gibi birinin bile iradesini zorlayacak kadar güçlü olması yüzüğün en güçlünün elinde daha kötü şeyler yapabileceğini düşündürüyor bana.Tabi iyi veya kötü ayırt etmediği için iyilik için kullanılamaz olmasıda ayrı bir konu.Ben Galadriel derim... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Mayıs 03, 2002 - 18:07:04 | -Bana sorarsanız yüzük en çok Galadrierl'in eline geçse kötü olurdu çünkü bir düşünsenize eline sadece birkere almasıyla değişmesi bir oldu ayrıca elfler arsında ve ilk filmde bulunan en güçlü kişilerden biri de Galadriel'di
-Ama gene de çok iyi bir karakterdi birinci film için
ikinci filmi büyük bir heyecanla bekliyorum |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Mayıs 03, 2002 - 21:45:29 | gandalf iyilik yapmak için kullanmazdı buna emin olabilirsin kendi de söyledigi gibi
Bence cevap Gandalf
cunku öyle asil bir ruhun karanlıga dustugunu gormek benim ruhumu Sarumanın veya baska birinin yapacagı yıkımlardan daha cok yaralardı.
Elflere gelince hatırlayın Gandalf için Lothlorien de yakılan agıtı "A Olorin i yaresse/ Maiaron i Oisaila"
Tum maiar ın en bilgesi olori in düşüşü varlıgı ondan sonra olmuş ve tüm bildiklerini olorin(Gandalf) gibi Gizli ateşin hizmetkarlarından ogrenmiş Elflerin yıkmından daha hazinli gelir yine de bana.Grinskah Saruman denethor a gelicne onlar zaten gölgenin elinde yitip gidenler onlar için yeteri kadar yas tutuldu
Hurin Oglu Maeglin Turambar Turin
Kadersizligin Efendisi |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Mayıs 04, 2002 - 22:33:05 | diğer oy veren arkadaşlar çok iyi düşünmüş ama bir noktada ki bir eksikle kitaba göre saruman yüzüğü yapıp ilk taktığı zaman gücünün büyük bir kısmını yüzüge aktarmıştır. normal olarak ğüçleri bir birine yakın olan mayalardan yüzük gandalf ın elinde daha fazla güçlenecektir.
murat zırh
kemiksiz0@mynet.com |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen axana (axana@mynet.com) Tarih: Mayıs 05, 2002 - 17:30:52 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | tabii ki Saruman
yeni karanlıklar efendisi olmak istediği apaçıktı ve bence o kadar araştırma yaptığı için kullanmasını biliyordu. Ortada Sauron mauron bırakmazdı walla!
Gollum gibi "savallı" bir yaratık bence tekrar Mordor'a da dönemezdi kıymetlisini alır bir köşeye çekilip kendine işkence yapmaya devam ederdi.
Galadriel'in kötü amaçla kullanacağına inanmıyorum.
Grishnak'ın alması da kötü olurdu ama zaten iradesiz bi yaratık ondan da Sauron'a ulaşmazdı.
Denethor veya Boromir aynı amaçla kullanır, Minas Tirith'i savuncam derken savaşı kaybederlerdi.
Aragorn'un ne yapacağını pek tahmin edemiyorum ama Saruman'dan beter olmayacağı kesin.
Frodo'da kalsaydı belki bir gün yeni bir Gollum'a dönüşürdü zavallı cici hobbitim.
Gandalf "the wisest of maiar" ne yapacağını bilirdi bence
Sonuç: Kardeşim şu ankete Sauron'u da koysanız ya, hepimiz aynı fikirde olurduk!) |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Mayıs 05, 2002 - 20:28:47 | saruman eline geçerse çoooooook kötü olur.bence aragorn onu yok etmeliydi.
|
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Mayıs 05, 2002 - 20:51:43 | ARAGOR'A LAF YOOOOOOOOOK...O YÜZÜK İYİLİ K İÇİN KULLANILAMAZ O KADAR ... EN İYİSİ BANA VERİN EN HAYIRLISIBU OLURDU |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Mayıs 07, 2002 - 17:16:03 | selam
evet yani tamam saruman'ın eline geçseydi belki bu orta dünya için felaket olurdu-saruman'ın yüzük'ü kullanmak için hem hüneri hemde gücü var.ama birde şöyle düşünelim eğer gandalf yüzük tarafından cezbolsaydı... ya da galadriel ya da elrond!ya o zaman ne olurdu.bence orta dünyanıjn asla bir umudu kalmazdı.saruman alt edilebilir.
Ama üç yüzük koruyucusundan bir tenesi ona hakim olsaydı kim bir kurtuluş ön görebilirdi |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Mayıs 08, 2002 - 16:31:21 | bence hiç biri diillll!!!!
SARUMANın eline geçse daha kötü olurduuuuuuuu!!!:) |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Mayıs 08, 2002 - 16:34:18 | arkadaşlar son noktayı koyuyorum...
SAURONun eline geçse daha kötü olurdu!!!:) |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] [Başlıksız] (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Mayıs 08, 2002 - 17:14:53 | Eğer moria'dan önce saruman'ın eline geçseydi ya da moria'dan sonra gandalf'ın eline geçseydi en kötüsü olurdu. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] - Re: Gönderen mulder Tarih: Mayıs 11, 2002 - 15:44:19
yoo yoo hayır!! (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Mayıs 11, 2002 - 20:24:04 | bence denethorun eline gecerse daha kötü olabilirdi. elfler gercekten üstün yaratıklar fakat yinede kendilerini biraz da olsa diğerlerine oranla yani kontrol edebilirlermiş gibi geliyor. denethor zaten yeterince kötü durumdaydı. tam bir esir haline gelmişti. yanlış bir zamanda yuzuk eline gecseydi zaten direk sarumana gidecekti. gollumun durumu da aynı. gandalf zaten filmde de görüldüğü gibi elinde tutamıyor ve zaten almak ta istemiyor.bence en kısası yuce dostlar denethorun eline yuzugun geçmesi olurdu. herkez saruman demiş fakat affınıza sıgınarak söylüyorum zaten her kişi hemen hemen aynı kapıya çıkıyor....
gölges... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Tabii ki SAURON (Puan: 1) Gönderen VeZiR Tarih: Mayıs 11, 2002 - 20:24:40 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Arkadaşlar çoğunluk saruman demiş ama onlara katılmıyorum. iki sebebi var
1-Gandalf Saruman 'dan çok daha güçlü. Bu heryerde görülebilir.
2-Aslında ikiside değil ,EN kötüsü SAURON olurdu! |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen Athelas_iced Tarih: Mayıs 13, 2002 - 12:51:13 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | yaa herşeyi anladımda buraya aragornu koymanın ne alemi vardı
|
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen Elanor-182 (hobbit182@yahoo.com) Tarih: Mayıs 14, 2002 - 14:59:48 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | bence gandalf çünkü gandalf sarumana fark takar |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Mayıs 21, 2002 - 15:13:06 | Bence kesinlikle Galadriel çünkü zaten erdemi ve bilgeligi yeter.İkincisi arkadaşlar yüzük kimin eline geçerse geçsin onu iyilik için kullanamaz çünkü sonuçta bunu yaratan Melkorun yardımcısı Saurondur ve içinde insanların,elflerin,büyücülerin,cücelerin ve bütün ırkların iradelerinin karşı koyamayacagı bir güç saklıdır.Sevgiyle kalın... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Mayıs 23, 2002 - 16:05:13 | denethor'un kafasındaki hayalleri gondor'u yıpratıp insanlığın sonunu getirirdi.(TEK YÜZÜK denethor'a geçerse) |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen AraGoRn_tr1 Tarih: Mayıs 24, 2002 - 23:16:53 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | bence gandalfın eline gecmesi en kotusu olurdu ve galadriel ve maiar dısında bir irk soyleyenlere teessuf ediyorum harbi biraz mantıklı dusunurseniz bu kesinlikle bir mai dir ve bence maiarin en guclusu de gandalf olduguna gore kesinlikle odur! |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen a_mertol Tarih: Mayıs 29, 2002 - 19:58:42 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | WALLA zaten sonuç anketten de ortaya çıkıyor herkes SARUMAN demiş... Ama ben şunu sormak istiyorum . Nasıl hala bazı arkadaşlarımız bu büyük gerçeğe karşı çıkabiliyor. Zaten SARUMAN ilk zaman ki bilgeliğini kötülüğe dönüştürmesiyle de yüzüksüz ne kadar güçlü olduğunu göstermedi mi??? |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Haziran 03, 2002 - 08:21:44 | tabiki gandalf cunku en guclusu o |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen lanthir Tarih: Temmuz 01, 2002 - 18:03:28 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | gollum... Çünkü yüzüğün ona geçmesi demek, ziyan olması demek. yazık olurdu güzelim yüzüğe... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Temmuz 16, 2002 - 12:57:39 | ARKADAŞLAR İLK ÖNCE ŞUNU SÖYLEMELİYİMKİ BEN BİR GANDALF HAYRANIYIM.ONU ÇOK SEVDİĞİM GİBİ ÇOK DA İYİ TANIYORUM.VE BANA GÖRE O ORTA DÜNYANIN EN GÜÇLÜSÜ(BU ONU NE KADAR BİLMESEDE).VE YÜZÜK İYİLİK İÇİN KULLANILAMAYACAĞINDAN EĞER YÜZÜK GANDALFA GEÇSEYDİ ORTAYA MÜKEMMEL BİR GÜÇ ÇIKARDI VE BENCE ORTA DÜNYA YOK OLURDU...
YAŞASIN YÜZÜK KARDEŞLİĞİ... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen cenay Tarih: Temmuz 19, 2002 - 16:31:40 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | bence tabii ki gandalf olurdu. cunku gandalf ak gandalf olduktan sonra hem saruman dan hem galadriel den daha güclü duruma geliyor yüzügü iyilik içn kulanması ise imkansız cunku yüzük kötülükle yaratılmıs dolayısıyla tek yüzük + gandalf müthis bir azap oludu |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Temmuz 31, 2002 - 17:40:59 | sarumanın çevresindeki ordu büyük kötülük sauron için yaratılmış bi ordu idi. dolayısıyla sarumana nekadar sadık olabilirlerki? bence sauronun yüzük ü ele geçirmesi direk sauron un ele geöirmesi demektir. bu durumda en tehlikeli isim bence sarumandır. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Ağustos 10, 2002 - 22:07:20 | Saruman ahmağın teki. Esas güç sahibi Aragorn. Saruman ele geçirse Saurondan daha kuvvetli ve ya korkunç olmazdı. Bunu unutun... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Ağustos 12, 2002 - 20:33:36 | verilen isimleri düşünürsek kesinlikle GALADRIEL.
ama bu isimler dışında tabii ki SAURON!!!... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen smeagolgesiniyor Tarih: Ağustos 19, 2002 - 17:32:13 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | EN İYİSİ bizim elimise geçmesi olurdu. Ben kıymetlime güsel güsel bakardım. Onu iyice ssaklardım; hırsıslar çalmasınlar diye. Kimseciklere görünmeden geserdik, tase balıklar yerdik, pis orklardan öcümüsü alırdık. onlar bise kötü davrandılar, değil mi kıymetlim? Kıymetlimi kimseyle paylaşmam ben. ösellikle öcü gibi bakan Hanım'a vermesdim. o alırssa çok kötü olur... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Eylül 07, 2002 - 20:22:35 | Bence yüzüğün Aragorn'un eline geçmesi en kötüsü olurdu. Çünkü son kitapta Legolas'ın sözlerini hatırlayın. "Tam o saatte Aragorn'a bakarak, eğer yüzüğü kendisine alıkoysaydı ne kadar ulu ne kadar korkunç bir hükümdar oludu diye düşündüm. Mordor boşu boşuna korkmuyor ondan..." |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Ekim 11, 2002 - 14:32:53 | bence denethor veya saruman. tamam en çok sarumana oy verilmiş, ama gandalf neden çok oyla ikinci sırada anlayamadım!!!!! |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen alien19m Tarih: Ekim 13, 2002 - 13:23:06 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Bence Saruman! Nedeni ise belli. Filmin daha başlarında Gandalf yüzüğü istemedi. Gandalf yüzük eline geçerse neler olabileceğini biliyordu. Saruman ise daha kötü. Çünkü artık Saruman Gandalf'ın tanıdığı kişi diil. Kendini kötülüğün kollarına bırakmış. Bu Bir felaket olurdu. Yüzüksüz bu kadar güçlüyse yüzüğü eline geçirdiğinde neler yapabileceğini tahmin etmek bile zor. Elf'lerden bile daha kötü! |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] DİKKAT!!! (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Ekim 27, 2002 - 14:20:21 | Sevgili arkadaşlar,
Yorumların hepsini okudum ve şöyle bir sonuca vardım. Ben de bir Tolkien okuru olarak düşününce ilk başta aklıma Gandalf ve Saruman olabileceği gelmişti, fakat Gandalf yüzüğün bilincinde olan biri olduğu için asla yüzüğü kullanmaz, kitabı okuyanların bildiği gibi ret ederdi. Herhalde Gandalf'a bunu kabul ettirmek için zorlamak, deyim yerindeyse silah zoruyla Gandalf'ın parmağına yüzüğü takmak lazımdır. Herhalde böyle bir şey de en yüce arif Gandalf'a yapılamaz. 2. olarak çoğunluğun dediği Saruman'sa yüzüğü gerçekten hemen kabul ederdi. Fakat yüzüğün Saruman'ın eline geçmesi, bazılarımızın söylediği gibi Sauron'la onu savaşa sokmazdı. Çünkü yüzük Sauron tarafın yönetildiği için Saruman'ı Sauron'un kölesi haline getirirdi. Bu herkes için geçerlidir ki, yüzüğü takan en güçlü Arif bile Sauron'un kölesi haline gelirdi. Şimdi sizler, niye Gollum'un onca yıl Sauron'un kölesi olmadığını merak ediyorsanız, bu da Sauron'un gücünü yeniden ve tekrar toparlamasına bağlıdır. Ondan sonra Frodo, Sauron gücünü topladıktan sonra taktığında, kendisinin yavaş yavaş yüzüğe karşı gelemediğini ve en sonunda kölelikten zor kurtulduğunu biliyoruz.(3.kitabı okuyanlar bilirler.) Bu nedenle herkesin bunu doğru bir biçimde yorumlaması için, Yüzüklerin Efendisi'nin tüm serisini, Sillmarillion'u, Hobbit'i ve Güç Yüzüklerine Dair adlı kitabı okuması gereklidir. Sitem: http://ozansiso.sitemynet.com |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen frodo345 Tarih: Kasım 19, 2002 - 20:15:51 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | tabiki souron dicem. ama yüzük bu! kimin eline geçse ona hükmediyor .ama souron yüzüğe hükmediyor ve onu kötü işleri için kullanacak onun ruhu kötü melkor onu ruhu kötü olduğu için seçti |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Aralık 30, 2002 - 19:04:46 | tabiki saruman
onun eline geçerse kötü olucak çünkü orta dünyayı bitirecek herif ya!! |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen lost Tarih: Ocak 02, 2003 - 21:11:15 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | verilen şıklar arasında en güçlü olanlar: maia olan gandalf ve saruman, saruman ın için de zaten kötülük olduğuna göre bence tartışılması bile anlamsız: saruman!!
|
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen aragorn69 Tarih: Mart 22, 2003 - 13:38:02 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | gandalf çünkü kendinin de dediği gibi yüzük herkesi ele geçire bilir eğer bu kişi o olursa durum vahim |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Kesinlikle gandalf (Puan: 1) Gönderen ARWEN1000 Tarih: Ocak 31, 2003 - 00:01:44 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Gandalf çok akıllı bir büyücü.Filmde bu yönü apaçık ortada.Kaç kez sarumanı alt etti.Her şeyin başı zeka.Yüzüğün gücü unutulmamalı eline geçeni kötü yapıyor.Düşünsenize gandalfın hünerleri, zekası bir de yüzüğün gücü birleşirse felaket olur.İlk filmde gandal yüzüğü elleyemiyordu bile.Hatırlayın... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Sauron'dan Başkası olamaz. (Puan: 1) Gönderen rundmc1982 (rundmc1982@yahoo.com) Tarih: Şubat 05, 2003 - 10:09:18 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Sauron yüzüğü dövdüğünde diğer yüzüklere hükmetmesi için kendinden, yani benliğinden ruhundan güçler verdi. Gandalf'ın dediği gibi yüzüğün tek bir efendisi vardır ve oda Sauron'dur. Gandalf-saruman-galadriel vb. taksa bile bir köleden farksız olacaklardı. Saruman'ı yüzüğe iten güç neydi sanıyorsunuz. Sauron'un büyüleri ve tek yüzüğün tılsımı, çekiciliği. Kitabın adından belli, YÜZÜKLERİN EFENDİSİ tabiki Sauron'dur. Yüzük sadece kötülüğe hizmet eder. Saruman tek yüzüğü kendine almak istiyordu. Sauron bunun tabiki farkındaydı. Unutmayalım yüzüğünde kendi iradesi vardı. Bir nevi İKİ SAURON vardı. O yüzden cevabım şıklarda bulunmamasına rağmen KESİNLİKLE SAURON. Unutmayalım MELKOR hala hayatta ve hiçbir zaman ölmeyecek. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen arwen_1 Tarih: Şubat 23, 2003 - 13:23:45 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | bence saruman olurdu zaten onu arıyor almaya çalışıyor ve sauron adına çalışıyor eğer yüzüğü alırsa saurona da ihanet eder ve yüzüğü orta dünyanın yokolması için kullanır herkesi köle yapardı.... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen redspider (hyko-666@yahoo.com) Tarih: Nisan 18, 2003 - 21:32:08 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Bence faramirin eline gaçmesi çünkü gladriel in yorumunda faramirin eline geçtiği zaman tüm umtların umutsuzluğa dönüşeceğini söylemişti |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen SalihKARA (salihkara@hotmail.com) Tarih: Kasım 18, 2003 - 17:23:59 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | slm lotr severler,
Bence kesinlikle Saruman olurdu çünkü Sauron kadar olmasa da o kadar karanlık emilleri oln bir kişinin elinde böyle bir koz olması onu Saurondan daha kötü yapar.Bu da orta dünya için ve belki de Batı için bile çok kötü olur.
k.i.b. byes... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen ARIEN Tarih: Aralık 30, 2003 - 21:26:52 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | saruman cunku o iyiyken kotu olmus baska kotu yollara sapmıs bırı we guclu ne yapıcagı bellıolmaz ama korkunc olucagı kesın
|
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Ocak 23, 2004 - 23:15:31 | sevgili LOTR hayranları;yorumları okudum ve hayal kırıklığına uğradım.Bazı kişiler kitabı okuyup yada filmi izleyip kendi kafalarına göre yorum yapmıslar saruman saurondandan daha güçlüdür gandalf yüzükle saurondan bile güçlü olur...Yoy öyle bişey adam(Tolkien) daha nasıl belirtsin tabiki orta dünyanın en güçlüsü sauron melkora bile üç kağıt yapan kişi kesinlikle ankete konulmalıydı gandalftan galadrıelden 100 tane gelsin farketmez hepsini yer ama bi seçenek TOM BONDABİL olabilirdi |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen celegorm Tarih: Ocak 26, 2004 - 00:52:34 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Baba yanılıyon Bi kere Tom bombadil 1. kitapta yuzukle dalga geçmiştir.Ne lan bu diye.Tom kardeş efsaneye göre direk olarak Eru nun orta dunyadaki şekli olduğu sanılıyor.Yüzük sadece onu iradesi altına alamaz.Ayrıca sauron melkorun hizmetkarıydı ki sanmıyorum sauron yüzükle melkora kafa tutsun .O yüzüklerden daha iyisi geçmişte yapıldı.Silmarriller.Bilenler Huan ın Sauronu yenişini bilirler.Yüzük eğer sarumana geçerse,saurona da geçmiştir demektir.Çünkü palantiri kullanan saruman bir dalkavuk ve sauronun kölesidir.Zaten yüzük yok olmadıkça kimin eline geçerse geçsin tehlikelidir ama ben yine de SAruman diyorum.(AYrıca ardada kotuluğu morgoth dan bağımsız olan noldorlar vardı.SONS OF FEANOR) |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen celegorm Tarih: Ocak 26, 2004 - 00:56:06 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | yüzük dönektir ve sadece efendisini arzular.
-------------------------------------------------
|
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen _Takhisis_ Tarih: Şubat 04, 2004 - 15:31:48 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Çok fazla kişi Saruman demiş ama arkadaşlar farkında olamadığınız bir gerçek var ki o da Gandalf'ın Ak Gandalf olduktan sonra Saruman'dan daha güçlü bir hale geldiğidir.Zaten filmde Gandalf ta yüzüğün kendisine geçmesinin bir felaket olacağını söylüyor.O yüzüğü iyilik için kullanacaktı ve tabi ki ortada ciddi bir güç söz konusu olacak.Yüzük ve Gandalf ikilisi cidden orta dünyanın yok olması demek olurdu.Sauron'un kötülüğü ve Gandalf'ın iyiliğinin karşılaşması ortaya yokedici bir güç çıkarırdı... |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen lorie Tarih: Ağustos 20, 2005 - 21:40:21 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | aslında n güçlüsünn tabii we en güçlü bnce gandalf ama gandalf gene ii adm da en çk sarumana geçse kötü olurdu bnce..
|
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen kalsedon Tarih: Ağustos 31, 2005 - 14:11:32 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Tabii ki Ak Gandalf diyorum çünkü en güçlüsü o içlerinde. Bi de şu var yüzüğü kullananın iyi ya da kötü olması önemli değil çünkü yüzük kullanan kişyi iradesi altına alıyor ve tek bi amacı var Sauron a, esas sahibine hizmet etmek. |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzük’ün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu (Puan: 1) Gönderen legolas-women Tarih: Haziran 05, 2006 - 21:40:36 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | ya arkadaşlar gandalfın eline geçerse die tahminleriniz olmuş ne olacağı konusunda ama gandalf filmde yüzüğe dokunamıyordu onuda bi düşünün yani |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 0) Gönderen Anonim Tarih: Haziran 12, 2008 - 15:49:30 | bence Sauron tabiiki.Hikaye boyunca yüzüğü ondan sakınmaya çalışmıyorlar mı bunlar? |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen evenstar_fade Tarih: Ağustos 19, 2008 - 17:15:02 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | bence en kötüsü denethorun onu ümitsizliğe düştüğü anda ele geçirmesi olurdu.çünkü hepimizin bildiği gibi denthor palantirlerden birini kullanıyor ve bir çok şey görüyor ayrıca en azından insanlar içinde kudretli biriydi kudretli ama kaçık korkmuş dehşete düşmüş bir varlıktı ve hepimiz biliyoruz ki güce en düşkün ırk insanlar.diğerlerinin aksine peşinden orta dünya üzerinde yaşayan insan ırkının çoğunu sürükleyebilir ve korkunç şeylere neden olabilirdi. belki bir gandalf,galadriel ve aragorn kadar yüce bir gücü ve bilgisi yoktu ama eğer yüzük onun eline geçseydi insanların bir çoğunun içindeki güç sevgisi orta dünyanın sonunu hazırlardı |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen Canner Tarih: Haziran 05, 2009 - 21:14:22 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | QueenOfAhad ın dediği gibi kitabı okuyan biriyim. Denethor en kötüsü olurdu palantir(Siyah Küre)İle Sauron la konuşmuş onun hizmeti altına girmiştir (Silahlarınızı bırakın demesini hatırlıosunz heralde savaşta) |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen Canner Tarih: Haziran 05, 2009 - 21:15:52 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Ya zaten en kötüsü o Sauron bunu biliyoruz.Onun için koymadılar.Filmdeki temel şey bu yani |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] Re: Yüzükün hangisinin eline geçmesi en kötüsü olurdu? (Puan: 1) Gönderen Canner Tarih: Haziran 05, 2009 - 21:20:24 (Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder) | Bakın ..... Yüzük daha sarumanın eline geçmediğinde bile O kadar mesele yaşandı kitabı okuyan bilir . Orklarla uruk konuşmalarında var ki geçmiş olsaydı neler olurdu.Bilinmez |
[ Anonim kullanıcı iseniz, lütfen kayıt olun ] |